Ihana rakastaja
Olen parisuhteessa oleva nainen. Seksiä kumppanin kanssa ei ole ollut vuosiin koska hänellä ei seiso enää. Olen kaivannut sitä kuitenkin. Nyt minulla on rakastaja joka on erittäin hyvä sängyssä, antaa minulle useamman orgasmin. Hän on vapaa. Tapaamme silloin kun minulle sopii, salaa tietenkin. En ole rakastunut mieheen. Teenkö väärin?
Kommentit (9)
no vähän sama asia jos nainen on rutikuiva alapäästään niin herkästi käy vatkaamassa sellaista mirkkua jolla valuu housuun kun vähän kaulaa närkkii ja tissiä puristaa niin pikkuhousujen sisäpuoli on kuin kalarepun pohja
Taas paskaa, yksikään mies ei oilis ollu kahta viikkoakaan.
Mene ihmeessä nainen vieraisiin, niin paljon kuin haluat!
Tottakai teet väärin. Uskon että miehellesi olisi ihan ok että sulla olis rakastaja, mutta ei salaa. Se on pettämistä, vaikka miehesi tilanne on mikä on.
Miehesi ei osaa hakea erektiolääkkeitä? Eipä tietenkään. Miksi ihmeessä olla liitossa jossa ei ole seksiä ja joutuu hankkimaan rakastajan/rakastajattaren? Tietenkin se perinteinen skeida. Kun ollaan oltu niin pitkään yhdessä ja on yhteistä omaisuutta plaah plaah..
Et. Mä teen samoin. Rakastajani toteuttaa fantasiani joista mieheni ei ole koskaan valitettavasti ollut innostunut.
Harmi, ettei miehillä ole mahdollisuutta moiseen, ellei ole samaan sukupuoleen kiintynyt.
Mun vakkari on varattu ja aivan mielettömän ihana rakastaja. Suhde on vakiintunut ahkeraan seksin harrastamiseen eikä mullakaan ole tunteita miestä kohtaan. Vaatteet ei pysy päällä varttituntiakaan kun ollaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
no vähän sama asia jos nainen on rutikuiva alapäästään niin herkästi käy vatkaamassa sellaista mirkkua jolla valuu housuun kun vähän kaulaa närkkii ja tissiä puristaa niin pikkuhousujen sisäpuoli on kuin kalarepun pohja
Jep ja sitten naiset alapeukuttaa että nyyh kuspäämies vaikka itse täällä osa pokkana pitää vierasta miestä rakastajana
Miksi et nauti miehen kanssa?
Jos miehellä ei seiso ja kaipaat isoa sisälle niin eikö sen voi hoitaa sen suhteen leluilla ja mies hoitaa muuten. Viestistäsi päätellen miehellä vain ei seiso mutta onko mies muuten viriili?
Jos minulla ei seisoisi mutta muuten tykkäisin niin kyllä tekisin kaiken että nainen saa nautinnon kanssani vaikka ei seisoisikaan. Mies voi saada orgasmin ilman että seisoo, joten voi olla miellyttävää miehellekin jos keksii keinot kuinka molemmat tyydytetään. Tarinasi ei kerro syytä seisottomuudelle, onko sairautta, lääkkeitä, stressiä?
Jos miehellesi on ok että käyt vieraissa niin en näe ongelmaa mutta jos se täytyy tehdä salassa niin näkisin että teet väärin.