Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, vaihteleeko miehesi erektion kovuus paljon eri kertojen välillä?

Vierailija
09.12.2021 |

Omalla miehellä nimittäin ruvennut viimeisen vuoden aikana olemaan suurta vaihtelua ja mietin, onko normaalia ikääntymistä vai erektio-ongelmaa. Mun mies 43 vuotias.

Nainen, vaihteleeko miehesi erektion kovuus paljon eri kertojen välillä?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta nuorempi on minun mies ja käytännössä kyllä koskaan ei tiedä, millainen erektio on luvassa. Voi olla kivikova, mutta voi olla ettei seiso ollenkaan. On itsekin kertonut, että toisin kuin nuorempana nykyisin todella monet asiat (väsymys, stressi, huolet...) vaikuttaa tuohon. Kaipa tuo kuuluu ikään, alkaahan nuo muutkin paikat jo rapistua.

Vierailija
2/6 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 vuotta nuorempi on minun mies ja käytännössä kyllä koskaan ei tiedä, millainen erektio on luvassa. Voi olla kivikova, mutta voi olla ettei seiso ollenkaan. On itsekin kertonut, että toisin kuin nuorempana nykyisin todella monet asiat (väsymys, stressi, huolet...) vaikuttaa tuohon. Kaipa tuo kuuluu ikään, alkaahan nuo muutkin paikat jo rapistua.

Sama täällä. Valitettavasti. Koskaan ennen ei ole ollut ongelmia erektion kanssa, mutta nyt tänä vuonna on ainakin kaksi kertaa jäänyt seksi kesken kun ei ole seissyt, vaikka mieli haluaisi. Toisaalta sitten joskus seisoo kuin pesäpallomaila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kivikova aina tuonne kuudenkympin korville ja sitten alkoi välillä väsähtämään, jos meni pitkään suuseksin antaessa vaimolle, eikä aina ollutkaan kovana naimaan alettua. Mutta tuo ongelma poistuu puolikkaalla 50mg sildenafilista.

Vierailija
4/6 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 46, ja toistaiseksi on ollut aina kivikova. Jos on kovasti tumputtanut esim kerran päivässä muutamien edellisten päivien aikana, niin sitten ei heti kovetu kun pääsee itse asiaan. Siinä tulee sellainen henkinen este ehkä pikemminkin, että kun ajattelee että nyt ei ole ihan kovin kiihko niin sitten se vähän vaikeuttaa toimintaa. 

Vierailija
5/6 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 46v mies ja viimeiset 3 vuotta ollut haasteita. Välillä seisoo kuin kivi, välillä vähän löysempi, ehkä yhden kerran kymmenestä lerpahtaa kokonaan. Paljon vaikeammaksi tullut ylläpitää erektiota ja pienimmätkin häiriöt sitten vaikeuttaa kovana pysymistä. Esim väsymys, stressi, huolet liikaa urheilua jne. Sen olen huomannut että seksi tuntuu paremmalta ihan vähän pehmeämmällä kuin kivikovalla kalulla, varsinkin jos kovuus on saatu aikaan lääkkeillä tai penisrenkaalla.

Vierailija
6/6 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 61-vuotias. Kyllä se kovuus vaihtelee selvästi. Välillä se on niin kova, kuin se oli alle kolmekymppisenä. Mutta enimmäkseen se on sellainen pehmeämpi, mutta kuitenkin selvästi erektiossa niin että sen kanssa pystyy helposti yhdyntään. Ja välillä sitä ei sitten saa sisään ollenkaan.

Minulla on suurin ongelma erektion kanssa juuri sisään vieminen. Välillä se on tosiaan niin pehmeä, ettei millään onnistu, vaikka vaimo on nuoltu märäksi ja tyytyväiseksi. Mutta jos saan sen sisään, se kyllä kovettuu siellä ja sitten erektio säilyy loppuun asti. Kumma kyllä, minulle ei ole sattunut sitä, että erektio lopahtaisi kesken session.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi