Mun mielestä noi leveälahkeiset housut on kamalat!
Täytyyköhän hamstrata pillejä varastoon vai onkohan tämä vain joku ohimenevä juttu. Ainakin vielä kaupoissa pillifarkkuja näyttää olevan enemmistö.
Kommentit (8)
En sanonutkaan etteikö muut saisi niistä tykätä :D Mun mielestä ne vaan on karseet ja mietin mahtaako pillejä olla jatkossakin kaupoissa.
Silmä tottuu. Ja kun jostain asiasta tulee huipputrendikäs ja yleinen, kelkka kääntyy valtaosalla. Levenevä lahje on oikeastaan kropalle kuin kropalle imartelevampi. Mutta käytä toki pillejä vaikka maailman tappiin. Muodit tulevat ja menevät, minunkin elinaikanani (45 v) bell bottomit ovat olleet kahdesti in ja tiukat housut samoin. Välillä sitten bootcuttia ja suoraa.
No onhan noi leveet yrittäny tulla vähän välii takaisin. Tiiä sit onnustuuko nytkään.
Oma veikkaukseni on että pillihousut pysyvät edelleen suosiossa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 11:17"]
Silmä tottuu. Ja kun jostain asiasta tulee huipputrendikäs ja yleinen, kelkka kääntyy valtaosalla. Levenevä lahje on oikeastaan kropalle kuin kropalle imartelevampi. Mutta käytä toki pillejä vaikka maailman tappiin. Muodit tulevat ja menevät, minunkin elinaikanani (45 v) bell bottomit ovat olleet kahdesti in ja tiukat housut samoin. Välillä sitten bootcuttia ja suoraa.
[/quote]
Näinpä! Ekaa kertaa minun aikana kun pillit tuli muotiin, olin ihan että ei ikinä! Ja mitäs sieltä kaapista nyt yksistään löytyy :)
Mä en ole ikinä tykännyt leveistä housuista, mun silmä ei ilmeisesti totu. Kaikkia muita malleja on kaapista löytynyt, mutta ei leveitä. Eikä tule löytymään jatkossakaan, voin luvata.
Minun nuoruudessani 80-luvulla oli myös pillit. eli hamstraa 20 vuodeksi...
Siinähän hamstraat. Mä ainakin tykkään ja aion ostaa leveälahkeisia.