Jo pari viikkoa tällaisia oireita: lihas- ja nivelkipuja, palelemista, mitkään peittovuoretkaan ei auta hytinään
Portaita ei meinaa päästä ylös, niin jäykkää on meno. Käsiä koskee, sormia, ranteita jne. Alkoi yhtäkkiä tällaiset, yhä voimistuvat oireet.
Kommentit (26)
Puolisollani on ollut jo kahden kuukauden ajan erilaisia, mutta tuonkaltaisia oireita. Alkoivat toisen piikin jälkeen..
Aikoinaan kun sairastin kuumeettoman influenssan, nuo olivat oireitani.
Testattiin viimein oireiden jatkuessa ja lapseni sairastuttua kuumeelliseen tautiin
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kun sairastin kuumeettoman influenssan, nuo olivat oireitani.
Testattiin viimein oireiden jatkuessa ja lapseni sairastuttua kuumeelliseen tautiin
Mulla on käynyt mielessä myös tämä. Tosi voimakkaat oireet, muttei kuumetta. Nytkin alkoi kaikkia varpeiden niveliä särkeä. Kiertää koko ajan kropassa nämä säryt. Ap
Vierailija kirjoitti:
2 rokotusta olen saanut, kesäkuussa oli toinen piikki. Ap
No siinä syy : (
Hyvä, hyvä, lisää vaan foliohatuille ruokaa.
Mene ap lääkäriin ja tutkimuksiin, täältä et saa mitään faktaan perustuvaa tietoa.
Reuma. Oireilee juuri tällaisella säällä pahiten. Voi tulla myös hyvin nuorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 rokotusta olen saanut, kesäkuussa oli toinen piikki. Ap
No siinä syy : (
höpö höpö, oireet ois tullu jo aiemmin
Käy verikokeissa. Mulla alhainen varastorauta ilmeisesti aiheuttaa samoja juttuja, mutta varmasti monikin asia voi aiheuttaa.
Minulla oli sikainfluenssa. Tuttuja oireita. Oli hikoilu kohtauksia yöllä etenkin nukkuessa. Kuiva yskä vaivasi yskän puuskia myöskin mutta ei limaa kuten talviflunssissa. Tätä kesti muistaakseni lähes viikon, sitten alkoi nopeasti mennä ohi.
Alkaakohan monella kroppa oireilla liiasta mrna:sta? Haluan tutkitut todisteet Nohynekiltä, Rämetiltä tai vaikka Niinistöltä että näin EI voi tapahtua ihmisille. Valtionkonttorista saa korvausta luokkaa satasia kävi miten kävi koronarokotteen jälkeen ihmiselle.
Reuma, fibro nyt tulee aivan ensimmäisenä mieleen. Spekulointi influenssalla ja rokotteiden vaikutuksdella on hieman haettua. Lääkäriin, selitä tuo sama, pyydä reumakokeet ja flunssavasta-aineet.
Siellä on omicron.