Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ex muutti pois vain päivää ennen kuin tapasimme.

Vierailija
09.12.2021 |

Kaverini tapasi Tinderin kautta miehen, joka oli juuri eronnut ja kauhistelin tätä miehelleni. No, mieheni sitten kertoi, että oli itsekin juuri eronnut, kun tapasimme. Tiesin tästä, mutta tarkoista ajoista ei oltu puhuttu. Tinderistä mekin toisemme löysimne 1,5 vuotta sitten, viestiteltiin viikko ennen treffejä. Miehen ex muutti pois päivää ennen treffejä, erosta olivat toki päättäneet jo paria viikkoa aikaisemmin. Olis kyllä jäänyt treffit väliin, jos olisin tiennyt. Nyt kun kuitenkin oltu näin kauan yhdessä ja asutaankin yhdessä, en taida kuitenkaan olla laastari.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuha on joku :-)

Vierailija
2/14 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Kannattaa miettiä kuinka rehellinen tuollainen ihminen sitten loppupeleissä on... Jos on ollut tunne, että joku ei ole ihan, kuten pitäisi, niin kyllä se vaisto yleensä sitten oikeassa on... Monikin lähtee heti eron jälkeen vaan kokeilemaan omaa viehätysvoimaansa ja parantelemaan haavojaan - etenkin, jos on ollut pitkä suhde ja on tullut jätetyksi... Harvemmin se ensimmäinen eron jälkeen vastaantulija on se oikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarisuhde voi kestää vaikka loppuiän. Kyse on siitä että se ihminen ei osaa olla yksin. Jos sinä et häntä jätä, niin ei se siitä itse lähde muuten kuin jos on uusi jo valmiina.

Vierailija
4/14 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm mitähän muuta mies on sinulta salannut...

Vierailija
5/14 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi minullekin ja mies ei sitä kertonut, vaan hänen kaverinsa kertoi, kun teimme eroa noin 3 vuoden jälkeen... Kaverinsa naureskeli, ettei ihmekään, kun olit jo hänen asunnossa ennen, kuin exänsä oli saanut osoitettakaan vaihdettua ja tottahan se olikin. Erottiin, koska mies sanoi siinä 3 vuoden kohdalla, että haluaakin olla sinkku.

Vierailija
6/14 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hmmm mitähän muuta mies on sinulta salannut...

Ei varsinaisesti salannut mitään. Oli eronnut, mutta en kysynyt, että milloin tarkalleen ottaen.

Ap

Vierailija
7/14 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laastarisuhde voi kestää vaikka loppuiän. Kyse on siitä että se ihminen ei osaa olla yksin. Jos sinä et häntä jätä, niin ei se siitä itse lähde muuten kuin jos on uusi jo valmiina.

Toisaalta, en minäkään 'osaa' tai halua olla yksin. Kesti vain vähän pidempään löytää uusi sopiva mies, ihan kuka tahansa ei kelvannut.

Ap.

Vierailija
8/14 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
9/14 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsystä vaihto.

Vierailija
10/14 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menisi kyllä fiilikser, vaikka erosta on "päätetty", ei se minusta ole vielä valmis ennen kuin asutaan edes eri osoitteissa. En arvostaisi tyyppiä, joka ei malta odottaa että ex kävelee ovesta ulos enne kuin lähtee tinderistä etsimään uutta, oli se suhde kuinka taputeltu tahansa. Ei ole kunnioittavaa käytöstä sitä exää kohtaan, eikä myöskään sitä uutta kohtaan. Sen verran pitäisi kyetä olemaan ihan itsekeen.

Vierailija
11/14 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, en minäkään 'osaa' tai halua olla yksin. Kesti vain vähän pidempään löytää uusi sopiva mies, ihan kuka tahansa ei kelvannut.

Ap.

Miehellesi taas kelpasi ihan kuka tahansa.

Vierailija
12/14 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Miehellesi taas kelpasi ihan kuka tahansa.

Tai tuurilla osui sopiva kohdalle nopeasti

Vierailija
13/14 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite aloin heti etsiä uutta kumppania eron jälkeen. Olin muuttanut omaan asuntoon, ja eikun tinder ruletti pyörimään. En pidä yksin asumisesta, tykkään jakaa arkea toisen kanssa. Kahden viikon päästä muutosta seurustelin uuden kumppanin kanssa, käytännössä asuimme suhteen alusta lähtien yhdessä, virallisesti muutimme yhteiseen asuntoon vuoden seurustelun jälkeen. Kumppani kyllä tiesi että olen vasta eronnut enkä sitä erityisemmin salaillut, varmasti hän uskoi suhteemme olleen aluksi vain seksiä ja toipumista edellisestä suhteesta, mutta tunteet syvenivät pian molemmin puolin. Mielestäni ihmisten pitäisi vain tehdä niinkuin parhaaksi tuntuu eikä miettiä mikä on sosiaalisesti hyväksyttävää.

Vierailija
14/14 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkin miettisin tuossa että miehelle olisi kelvannut kuka tahasa eka vastaantulija. Minä vain satuin olemaan se.