lähihoitajaopiskelijat
Onko muilla kokemuksia? Työntekijät puhuu sinusta "opiskelija".. vain opiskelija, vaikka nimi on kaikkien tiedossa. Itse koen sen häiritseväksi ja loukkaavaksi. Sitten on nämä tantat jotka sanovat sinulle vaan "sä varmaan viet roskat?" Ihan kun se olis vaan ja ainoastaan opiskelijan tehtävä? Kertokaas omia mielipiteitä ja kokemuksia!
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:31"]
Onko muilla kokemuksia? Työntekijät puhuu sinusta "opiskelija".. vain opiskelija, vaikka nimi on kaikkien tiedossa. Itse koen sen häiritseväksi ja loukkaavaksi. Sitten on nämä tantat jotka sanovat sinulle vaan "sä varmaan viet roskat?" Ihan kun se olis vaan ja ainoastaan opiskelijan tehtävä? Kertokaas omia mielipiteitä ja kokemuksia!
[/quote] osastolla on omat tehtävänsä jotka pitää tehdä. Ei sillä ole väliä kuka sen tekee, mut jätehuollon on kuljettava. jos teillä esimerkiksi on epidemiat päällä, ei sairaalahuoltajakaan kaikkea aina ehdi.
Tuttuahuttua. Valitettavan yleistä, tuntuu ettei osa halua edes opetella nimeä. Koin ahdistava maksi tuon pikkuisten asioiden tekeminen juuri tuo roskat tiskit yms. Mutta eipä tuo meno ole muuttunut mihinkään, vaikka valmistunut. Ja jatkanutkin opiskeluja.
Nimenomaan kaikilla oma tehtävänsä ja minun tehtäväni opiskelijana on oppia lähihoitajan töitä eikä toimia roskakuskina päivästä toiseen. Ja jooo sekin kuuluu hommiin mutmut..
Minulla ainakin kestää ennen kuin opin mikäs se taas oli uuden opiskelijan nimi, varsinkin jos on tuollainen joka kokee olevansa liian hyvä viemään roskia, ne kun nyt on vietävä, ainakin meillä ne vie se joka ehtii kaksi kertaa päivässä. Esim aamuvuorossa on kaksi lähihoitajaa ja sairaanhoitaja, toinen lähihoitaja kylvettää ja toinen vie ne roskat, koska hän saa useimmiten hommat siihen pisteeseen "roskanvientiaikaan".
Jos meillä on reipas opiskelija sinun puh.numeroasi kysytään ja kysytään haluatko tulla sijaiseksi tai kesätöihin, kaikkia ei kysytä. Ja niiden reippaiden nimetkin opin aika nopeasti.
Tuttua täälläkin