Jumalavita ääspankilla on surkea asiakaspalvelu!
Mä en hyväksy tällaista, että lähes 20 min roikun linjoilla, eikä kukaan vastaa. Onko muuallakin näin? En asioi useinkaan, niin en tiedä, mutta menee hermo!
Kommentit (6)
Miks sinne pitää yleensä edes soittaa kai niillä chat palvelu ja kauppareissulla pääsee aina ilman jonotusta luukulle.
Haluavat että jokainen hoitaa itse netissä kaiken .
Vierailija kirjoitti:
Miks sinne pitää yleensä edes soittaa kai niillä chat palvelu ja kauppareissulla pääsee aina ilman jonotusta luukulle.
Joo no on ensin robotti, joka ei ymmärrä mitään. Voi lähettää kysymyksen virkailijalle, minkä eilen lähetin ja odotan yhä vastausta. Puhelimeenbei vastata, niin tänään on pakko mennä ihan sinne tiskille kysymään asiani.
Vastaavat todella hyvin viesteihin ja jos asia ei siellä selviä, niin sitten soittavat. Soittelu eri paikkoihin on vaan nykyisin niin out, joten lopettakaa se.
Miten muut pankit vastaa?