Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hyvin? Mikä on ihanaa/suloista tänään?

Vierailija
14.03.2015 |

Minun mielestä ihanaa/suloista on kun vauva elämöi massussa. Pidän suloisena myös rakkaan mieheni piereskelyä tossa vieressä. Onko normaalia rakastaa toista niin paljon vielä kahden vuoden avoliiton jälkeenkin? :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kahden vuoden avoliiton jälkeenkin. :D Oot kyllä itse aika suloinen höppänä.

Minua ilahduttaa auringonpaiste ja pinkit tulppaanit tuossa vieresssä.

Vierailija
2/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani nukkuu vielä. Mitähän sitä tänään keksis, kun on noin ihana aurinkoinen päivä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Ihanaa päivää sullekkin :)

Vierailija
4/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mun vanhemmilla käymässä lasten kanssa. Mukavaa, kun saan levähtää hetken, kun lapset nukkuvat päiväunia. Kotona tuntuu usein, ettei voi levätä hyvällä omallatunnolla, kun aina olisi jotain tekemistä. Ulkona on auringonpaiste. Oltiin isomman lapsen kanssa ulkona. Hän makasi isossa lumikassa ja kertoi "maistelevansa kevättä" (mikä ei siis tarkoita lumensyöntiä, vaikka äkkiseltään luulisi):

Vierailija
5/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kunnon krapula :D ihana vaan löhötä ja kattoo hömppäsarjoja ja nukahdella vähän väliä.

Vierailija
6/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin suloista, kun eläimet nauttii keväästä! Kaikki hepat torkkuu silmät kiinni auringossa ja koirat siirtyilee lattialla valoläikkien perässä :D

Vierailija
7/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana vetästä verhot ikkunan eteen ja kömpiä päikkäreille nuorimmaisen lapsen kans:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi