Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako mies enää ikinä yhteyttä?

Vierailija
14.03.2015 |

Olemme molemmat vakisuhteessa eläviä ja perheellisiä ihmisiä. Ajauduimme monen sattuman kautta sänkyyn. Mies oli ihana ja huomaavainen. Aamulla jouduin lähtemään kiireellä, joten laitoin hänelle viestiä muutama päivä tapahtuneen jälkeen. Viesteissä mies sanoi "jäi mukava fiilis" ja, kun kyselin nähdäänköhän enää, vastasi "varmasti nähdään joskus." Asutaan ihan eri puolella Suomea tällä hetkellä.

Nyt kysyn, mitä luulette, ottaako mies koskaan yhteyttä? Miettiikö edes mua vai menikö tässä van mun elämä sekaisin :)
Oma parisuhde on voinut jo vuosia huonosti ja nyt etenkin olen miettinyt eroamista. Mitään vakavaa suhdetta mieheen tuskin tulee, enkä haluaisikaan, mutta mielelläni hänet näkisin kyllä.

Mitä luulette kokeneemmat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä tuon tietää? Mutta voisi kuvitella, ettei mikään tunnemyrsky ole miehelle ollut, jos ei ole muuta vastannut kuin tuon. Voi olla morkkiskin miehellä ja ajattelee, että ei hemmetti, tämä ei toistu.

Vierailija
2/5 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ottaa yhteyttä vain silloin, kun panettaa eikä keneltäkään muulta saa, eli sinä olet se viimeinen listassa. Eikä varmasti sinua hirveesti edes arvosta, kun olet tuolla tavalla perhettä mennyt pettämään toisen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän myö kokeneemmat nyt luultaisiin ku ihmiset on niinku yksilöitä ja omia persoonia joten ei nää jutut mee jonkun kaavan mukaan.

Vierailija
4/5 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunreikää on aivan ihanaa naida ja lennättää lastit naisen toivomaan paikkaan.

Kyllä naiminen on nannaa.

Vierailija
5/5 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen olla ja pistä ero vihdoinkin vireille. Kun olet eronnut niin pääset katselemaan ja kokeilemaan ihan vapaasti miehiä, voi vaikka ottaa ihan vapaa kun miehen. Tuo mies mistä kyselet ei selkeästi ole sinusta kiinnostunut, joten turha häneen päin on luoda enää katseita ja ajatuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi