Miten alkaisin viihtyä töissä?
Työ on mukavaa mutta työkaverit ei. Olen ollut jo 4 kuukautta töissä, mutta kukaan ei edes tervehdi. Tietysti kun olen uusi,olen kysellyt aika paljon ja se on varmaan ärsyttänyt. Vielä esimerkkinä työkaverit mm. pyörittelevät silmiään ja huokailevat jos vaikka kysyn jotain.
Olen jäänyt täysin ulkopuolelle kaikessa. Olen yrittänyt olla neutraali ja ystävällinen mutta töistä lähtiessä välillä ihan itkettää kun tunnen itseni huonoksi. Työpaikkaa ei ole vara vaihtaa.
Kommentit (4)
Kuulostaa kyllä siltä, että tuolla ei voi viihtyä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:37"]Mä rupesin viihtymään ihan vaan töitä oikeasti tekemällä! Auttaisko suhunkin toi?
[/quote]
Kyllä ainakin mielestäni teen ihan töitä oikeasti. Tauolla ja välillä ihan muutenkin tulee tilanteita missä pitää keskustella ja suunnitella yhdessä. Silloin tilanne on todella epämiellyttävä.
Ap
Onko siellä kova kiire? Meillä töissä on ainakin niin järkyttävän paljon hommaa, ettei kerkiä uusiin ihmisiin tutustua, eikä vanhojen kanssa edes kuulumisia vaihtaa :-( Älä huoli, vika tuskin on sinussa,
Mä rupesin viihtymään ihan vaan töitä oikeasti tekemällä! Auttaisko suhunkin toi?