Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs ajattelette yhdestä työpaikan miehestä,

Vierailija
13.03.2015 |

kun eräs toinen nainen on haukkunut häntä mulle mm. ylimieliseksi ja totta, sellaisen kuvan tästä miehestä voi toki saadakin jos on isompaa porukkaa koolla. Olen kuitenkin nähnyt hänestä sen leikkisänkin puolen ja kyvyn nauraa myös omille virheilleen. Ei kuitenkaan ole mitenkään erityisen ystävällinen mulle muiden läsnäollessa, mutta kuljemme lähes joka aamu samassa bussissa töihin, niin huikkaa huomenet todella ystävällisesti aina. Hän on kuitenkin sellaisessa asemassa minuun verrattuna, ettei todellakaan tarvitsisi (vrt. esim. toimitusjohtaja - siivooja -asetelmasta tässä kyse). Yllätyin siitäkin että tunnisti minut siviilit päällä.

En oikein tiedä onko tuo lintu vai kala, ehkä vähän jopa kiinnostaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä ajattelisit. Minun mieheni on tuollainen ja kulkee btw bussilla töihin ja on johtotehtävissä. :D

Vierailija
2/6 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:45"]

No mitäpä ajattelisit. Minun mieheni on tuollainen ja kulkee btw bussilla töihin ja on johtotehtävissä. :D

[/quote]Niin, mitähän ajattelisin. Mies on sinkku, sen tiedän varmaksi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä koskaan kuuntele toisten ihmisten luonnehdintoja ihmisistä, muodosta itse kuvasi. Ihmiset vetää yhden väärän katseen takia vaikka mitä päätelmiä.
kohtaa ihminen ihmisenä.

Vierailija
4/6 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:45"]

[/quote]Niin, mitähän ajattelisin. Mies on sinkku, sen tiedän varmaksi. ap
[/quote]

Mistä tiedät?:D

Vierailija
5/6 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:48"]

älä koskaan kuuntele toisten ihmisten luonnehdintoja ihmisistä, muodosta itse kuvasi. Ihmiset vetää yhden väärän katseen takia vaikka mitä päätelmiä. kohtaa ihminen ihmisenä.

[/quote]Niin muodostankin, olin siis jo eri mieltä tuosta ylimielisyysasiasta ennen kuin tämä toinen ihminen mulle siitä sanoi. Siihen peilaten vaan tuo huomenien moikkaaminen ei jotenkin kuulu kuvioon. Moikkailu oli alkanut siis jo monta kuukautta ennen näitä haukkuja ja oon pohtinut sitä aikaisemminkin. ap

Vierailija
6/6 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:45"] No mitäpä ajattelisit. Minun mieheni on tuollainen ja kulkee btw bussilla töihin ja on johtotehtävissä. :D [/quote]Niin, mitähän ajattelisin. Mies on sinkku, sen tiedän varmaksi. ap [/quote] Mistä tiedät?:D

[/quote]Kertoi sellaisia asioita joista kävi ilmi että asuu yksin, en tietysti tiedä mistään ystävättäristä, mutta toisella tarinalla antoi ymmärtää ettei sellaistakaan olisi. Ei kertonut siis mulle vaan kuulin syrjäkorvalla kun jutteli toiselle. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme