Miehen kanssa todella tylsää!
Olen nyt viimeisen puolen vuoden ajan laittanut merkille,et mies aina pelaa jotakin,joko pojan kanssa tai kavereiden kanssa ja minä oikeastaan vaan kotona siivoa ja teen ruuan.
Mä en edes keksi mitä me voitaisiin yhdessä tehdä.. Ei näköjään miestään.
Nyt istun eri huoneessa,kun mies pelaa tietokoneella..aikasemmin mainitsin että voisitko lopettaa,niin vaihto vaan peliä.. Onhan se kiva,että miehellä välillä on omaa kivaa puuhaa,mutta todella vierasta olla vaan minä ja mies kaksin tekemässä jotakin yhdessä ( muutakuin seksi )
Mietin eroa.. Onko elämäni aina näin tylsää.(on minullakin oma harrastus, tunnin vie arkisin aikaa) Tuntuu vain pahalta, kun oma mies tuntuu kämppikaverilta.
Kommentit (14)
Tee säkin omia juttuja, lähde vaikka baariin kavereitten kanssa, jos on, tai eksit jotain, ehkä ukkos havahtuu, kun sua ei näykkään enää kotona ja muuttaa tyyliään. Ja jos ei, ni jätä se!
Mä en ole oikeen innostunut baareilusta vaikka nuori olenkin. Olen mä lähtenyt lenkille,kun mies menee koneelle,mut ei se taida edes huomata että olen poistunut :D
Joskus harvoin kävin autoilee iltaisin ja tapasin kavereita,niin tuli viestejä,että ikävöi..
Vaikutat aika keskenkasvuiselta. Heti meinaat erota, jos on tylsää. Kannattaa tosiaan ensin vaikka ihan jutella ja koittaa itsekin tehdä jotain sen eteen, että tilanne korjaantuu. Vasta kun kaikki keinot on koitettu, eikä edelleenkään yhteinen aika kiinnosta, sitten kannattaa ehkä ruveta harkitsemaan eroa.
Kyllä olen puhunut ja sanoin,että mietin eroa. En tässä tavaroita pakkaa vielä. Huoh
Heh heh heh...sähän oot kova harrastamaan.
Hehhe,ku täällä on idiootti porukkaa osa.
Onko teillä aina ollut tuollaista? Teittekö ennen jotain yhdessä? Ehdota miehelle mitä nyt sitten haluatkin tehdä!
Hmm.. Jos mies pelaa ja pitää hauskaa ja sä siivoat ja sulla on tylsää, kannattaa miettiä kuka on tylsä..
Katsokaa telkkaria, ryypätkää. Jos edelliset ei auta niin olet vakavasti sairas.
Monestihan naisia vaivaa sellainen eksistentialistinen epämääräinen kaipaus ja haikeus. Tyytyväisenä pelaileva miesparka ei voi yhtään aavistaa että sulla on se eikä varsinkaan että se olisi hänen/pelin syytä.
Voitko kysyä mieheltäsi mitä voisitte tehdä yhdessä. Voisitko sinä kiinnostua miehesi harrastuksesta?969
Ota asia puheeksi, kerro että haluaisit teidän tekevän yhdessä asioita. Älä syytä ja hauku, äläkä vain jää odottamaan, että mies kehittelee teille jotain. Ehkä te pidätte molemmat toisianne tylsinä, vaikka asia ei niin olisikaan?