Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies on

Vierailija
13.03.2015 |

Ottanut peniskorun! Mieheni oli työmatkalla viikon ja nyt kun tavattiin niin menimme miltein heti harrastamaan seksiä. Mutta kun mies otti peniksen esille sen esinahassa killui koru! Sen pitäisi kuulemma kiihottaa yms, mutta minua tuo vain ällötti joten esitin että minulla olikin tapaaminen. Mitä teen kun seksi on tärkeä osa parisuhdettamme?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Menepäs nyt siivoamaan se huoneesi, äiti hermostuu kun aina saa käskeä monta kertaa. Kone kiinni, kekara.

Vierailija
2/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:03"]Huoh. Menepäs nyt siivoamaan se huoneesi, äiti hermostuu kun aina saa käskeä monta kertaa. Kone kiinni, kekara.
[/quote] en ole mikään kakara! Haluan neuvoja tilanteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää ensin likaiset vaatteet pois lattiolta ja sitten viet maton ulos. Imuroit. Siitä se lähtee.

Vierailija
4/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli ennen semmoinen, mutta otti sen pois ennenkuin kerkesin edes nähdä sitä killutinta :D

Vierailija
5/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:05"]Kerää ensin likaiset vaatteet pois lattiolta ja sitten viet maton ulos. Imuroit. Siitä se lähtee.
[/quote] mistä päättelet, että olisin joku alaikäinen kakara? :(

Vierailija
6/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repäset sen pois ja ongelma ratkaistu. Etkö itse tätä pystynyt keksimään?

Vierailija
7/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:10"]Repäset sen pois ja ongelma ratkaistu. Etkö itse tätä pystynyt keksimään?
[/quote] enhän minä niin voi tehdä! Pitäis saada mies tajuamaan korun okaettavuuden, mutta miten kun ylpeänä sitä kehuu

Vierailija
8/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi olisi varmasti halunnut seksiä heti korun laiton jälkeen.

Vierailija
9/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:27"]Miehesi olisi varmasti halunnut seksiä heti korun laiton jälkeen.
[/quote] se on jo vähän parantunut kun on laittanut sen työmatkan alussa