Malenami ero
Malena kirjoitti blogissaan, että ovat eronneet miehensä kanssa. Ihailtavan rohkea nainen ja kaikkea onnea hänelle lapsen kanssa.
Tuntuu kammottavalta, että isä jättää lapsensa ja vaimonsa pian syntymän jälkeen.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 09:36"]
Jotain outoa.
[/quote]
mitä?
Mihin se toinen vastaava pitempi ketju lähti ja miksi? Siksikö koska ihmeteltiin miten teologian opiskelija poseerasi miestenlehden kannessa pitsihepeneet päällä joskus 2000-luvun alussa? Eihän se mikään salaisuus ole ollut ja koska lehteäkin on myynnissä huutonetissä. Vai siksi koska joku kirjoitti ettei se koulukiusaamisjuttu mennyt ihan niinkuin oli yritetty ymmärtää, että oli lähinnä vain sitä että tuosta em. kuvauksesta kuittailtiin hieman?
Miehet on sellaista jurttia sorttia että varmasti kyllästyvät johonkin blogikulissielämäjulkisuuteen kun kaikki pitää aina olla niin tällättyä, poseerattua, hienoa esitystä :D Naiset tykkää näteistä jutuista ja iitsensä pynttäämisestä, miehille riittää kun on katto pään päällä ja parta saa olla päivän pari ajamatta.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:10"]
Malena kirjoitti blogissaan, että ovat eronneet miehensä kanssa. Ihailtavan rohkea nainen ja kaikkea onnea hänelle lapsen kanssa.
Tuntuu kammottavalta, että isä jättää lapsensa ja vaimonsa pian syntymän jälkeen.
[/quote]
no niinpä, kummallinen mies...
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 13:10"]
Mihin se toinen vastaava pitempi ketju lähti ja miksi? Siksikö koska ihmeteltiin miten teologian opiskelija poseerasi miestenlehden kannessa pitsihepeneet päällä joskus 2000-luvun alussa? Eihän se mikään salaisuus ole ollut ja koska lehteäkin on myynnissä huutonetissä. Vai siksi koska joku kirjoitti ettei se koulukiusaamisjuttu mennyt ihan niinkuin oli yritetty ymmärtää, että oli lähinnä vain sitä että tuosta em. kuvauksesta kuittailtiin hieman?
[/quote]
en mä oikein tiedä siis koulukiusaamisjutusta....käsittääkseni oli yläasteella, ja silloin esim. koulun vessat oli töhritty kaikenlaisilla törkykirjoituksilla hänestä, joten kai se ihan oikeaa kiusaamista oli...
Malena on ihana ja upea ihminen. Kaikkea hyvää hänelle.
Mä en ole lukenut hänen blogiaan, enkä tiedä tyypistä mitään, mutta koska seuraan blogikeskusteluja täällä av:lla, olen törmännyt tähän nimeen ennenkin. Olen vain aina ihmetellyt, että mikä tuo bloginimi on, koska olen ajatellut sen male-nami. Kiitos sulle ap, nyt vasta ekaa kertaa tajusin, että se on malena-mi. Kieltämättä kuulostaa paljon järkevämmältä :)