Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras ruuan verkkokauppa?

Vierailija
08.12.2021 |

S-ryhmä se ei ainakaan vaikuta olevan. Joidenkin tuotteiden kohdala ravintosisältötiedot näkyvät, joidenkin ei. Kuljetusten aikaikkuna on suuri, mutta toimitus saattaa silti tulla myöhässä. Haluaisin vaihtaa toimivampaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva vuosi saattaa olla mielenkiintoinen. Norjalainen Oda on tulossa ja Amazon myös. Toivottavasti Amazon lähtee mukaan ruokakauppa kilpailuun Suomessa! Kunnon kilpailu tekisi hyvää minun kukkarolle.

Vierailija
2/4 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuovat ruuat kotiin 4.90€ kuten budbee niin harkitsen heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle se on s-ryhmä. Toimitusten aikaikkuna oli minullekin alussa ongelma, mutta sitten kysyin paikalliselta toimittajalta miten kannattaisi toimia, jos haluaisin tietää tarkan ajan toimituksille, niin sain vinkkejä ja sen jälkeen olen tiennyt 30 minuutin tarkkuudella milloin tuotteeni saan  (Asun aika pienessä kaupungissa, joten en tiedä toimiiko tämä muualla suomessa). s-ryhmässä kai vielä kehitetään niitä nettisivuja, nyt siellä voi jopa järjestää tuotteet hinnan mukaan, asia josta saivat palautettakin, että kun poistivat sen. Näyttävät siis kuuntelevan asiakastakin. puuttuvia ravintosisätötietoja olen minäkin huomannut, joistakin hevi-tuotteista on joskus puuttunut alkuperämaakin, mutta se mitä olen seurannut, niin ovat tulleet sivuille, joten ehkä heillä se nettikaupan uudistus on vaan vielä niin pahasti kesken? olisivat vain pysyneet siihen asti foodien sisällä kunnes uudet sivut toimii kunnolla.

k-ruoassa on pienempi aikaikkuna ja plussana se, että voi puhelimesta seurata missä toimitusauto on menossa ja enen toimitusta tulee tekstiviesti tyyliin olemme 10 minuutin päästä paikalla. K-ryhmästä tilaan vain olosuhteiden pakosta, koska hinnat ovat aina liian korkeat.

meillä ei kotiin muut kaupparyhmät toimitakaan tuotteita kuin s- tai k- joistain nettiruokakaupoista olen myös tilannut, mutta niissä toimitukset on aika usein tulleet postin, schenkerin tai jonkun kolmikirjaimisen(, jonka olen unohtanut jo) kuljetuspalvelun kautta, joten ne ovat tältä osin olleet vielä huonompia vaihtoehtoja. Lähinnä soittavat ja kysyvät, että ollaan tulossa, oletteko kotona? Ai ette, no, kävisikö huomenna klo 13? ai ei? Entä sitten klo 16?

Vierailija
4/4 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulle se on s-ryhmä. Toimitusten aikaikkuna oli minullekin alussa ongelma, mutta sitten kysyin paikalliselta toimittajalta miten kannattaisi toimia, jos haluaisin tietää tarkan ajan toimituksille, niin sain vinkkejä ja sen jälkeen olen tiennyt 30 minuutin tarkkuudella milloin tuotteeni saan  (Asun aika pienessä kaupungissa, joten en tiedä toimiiko tämä muualla suomessa). s-ryhmässä kai vielä kehitetään niitä nettisivuja, nyt siellä voi jopa järjestää tuotteet hinnan mukaan, asia josta saivat palautettakin, että kun poistivat sen. Näyttävät siis kuuntelevan asiakastakin. puuttuvia ravintosisätötietoja olen minäkin huomannut, joistakin hevi-tuotteista on joskus puuttunut alkuperämaakin, mutta se mitä olen seurannut, niin ovat tulleet sivuille, joten ehkä heillä se nettikaupan uudistus on vaan vielä niin pahasti kesken? olisivat vain pysyneet siihen asti foodien sisällä kunnes uudet sivut toimii kunnolla.

k-ruoassa on pienempi aikaikkuna ja plussana se, että voi puhelimesta seurata missä toimitusauto on menossa ja enen toimitusta tulee tekstiviesti tyyliin olemme 10 minuutin päästä paikalla. K-ryhmästä tilaan vain olosuhteiden pakosta, koska hinnat ovat aina liian korkeat.

meillä ei kotiin muut kaupparyhmät toimitakaan tuotteita kuin s- tai k- joistain nettiruokakaupoista olen myös tilannut, mutta niissä toimitukset on aika usein tulleet postin, schenkerin tai jonkun kolmikirjaimisen(, jonka olen unohtanut jo) kuljetuspalvelun kautta, joten ne ovat tältä osin olleet vielä huonompia vaihtoehtoja. Lähinnä soittavat ja kysyvät, että ollaan tulossa, oletteko kotona? Ai ette, no, kävisikö huomenna klo 13? ai ei? Entä sitten klo 16?

ainiin: s-ruoasta olen saanut  pari kertaa ilmoituksen, että tuotteesi on kerätty, toimitamme ne huomenna klo 8-9 välisenä aikana, eli vaikka se aikaikkuna olisi ollut 8-12, niin auttaa todella paljon tuollainen ilmoitus. En tiedä miksei se tule joka kerta, mutta pitääkin laittaa palautetta, tai kiitosta, kun seuraavan kerran saan samaisen ilmoituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi