Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi itku, kun nolottaa

Vierailija
12.03.2015 |

Menin sitten sanomaan hätäännyksissäni työnantajalle "Odotas kun katson kalenterista" kun sain kutsun haastatteluun! Tuli nimittäin niin puskien takaa, että menin ensin sanattomaksi ja sitten menen ja möläytän jotain noin käsittämätöntä. Tekisi mieli kaivautua maan alle.

Eihän minulla työttömällä ole muuta kuin aikaa. Meniköhän tsänssit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmana mennyt.

Vierailija
2/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tarkistaa ne lattepäivät ja pelata varman päälle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? No ei mennyt. Sullahan on tietty kalenteri täynnä muita työhaastatteluja ;). Ja onhan niitä työn ulkopuolisiakin menoja. Älä nyt tuota noloile!

Vierailija
4/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisillä voi olla aika hiton monenlaisia elämäntilanteita (-> erilaisia menoja) työttömänäkin.

Vierailija
5/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä työttömälläkin olla ties mitä sovittuja reissuja, sairaalakäyntejä, pankki visittejä tai toisia työhaastatteluja. Ei työttömyys tarkoita että ihminen istuu perunakellarissa odottamassa sitä työnantajan soittoa. :)

Annoit kuvan ihmisestä joka on täsmällinen ja hallitsee ajankäyttönsä. Parempi tuo kuin "ööö.. ootas.. öö.. joo ei mulla varmaan mitään ole"-tyylinen mutina. 

Vierailija
6/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä. Ehkä murehdin turhia sitten. Haluaisin vaan niin kovasti töihin!

Vierailija
7/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työnantaja. Jos saisin itse sellaisen vastauksen niin se tekis just nimenomaan hyvän vaikutuksen. Näköjään ihminen haluaa olla tarkka ja hänellä vaikuttaa olevan muutakin elämää kuin pelkästään kotona puhelimen ja telkkarin ääressä nyhvääminen. Joten älä murehdi :-)

Vierailija
8/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta lainkaan huonolta kalenterin tsekkaus, vaan pikemminkin skarpilta! Joten älä murehdi tätä seikkaa, vaan valmistaudu nyt huolella haastatteluun ja koita saada positiivinen vire päälle. Onnea matkaan!

Vierailija
9/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit hyvin asiallisen ja säntillisen kuvan itsestäsi, pääset varppi hommiin!