Petytkö pahasti jos
miehesti ei anna aina illalla? Miten osoitat pettymyksesi ja reagoiko miehesi pettymykseesi muuten kuin kääntämällä sinulle selkänsä?
Kommentit (5)
En tarvitse seksiä joka ilta, mutta edes jonkun kosketuksen haluaisin. Se voi olla vaikka vain hipaisu käsivarresta tai vastaava, eli jokin ele jossa mies näyttää minun olevan hänelle tärkeä. Jos mies kääntää vain selän, on se jo aika vakava asia ja saa minut hetkellisesti pois tolaltani. En uskalla alkaa siinä vaiheessa enää edes miestä koskemaan.
En pety. Meillä on seksiä muutenkin niin paljon ettei yks väliinjäänti hetkauta mihinkään suuntaan.
Ennen petyin, ja usein tuhersin itkua seksuaalisesti torjuttuna nukkumaanmennessä. Joskus mies oli vaiti, joskus selkeästi ahdistunut, joskus vähän kiukustunutkin, "pitääkö sun aina aloittaa tämä show silloin, kun pitäisi jo nukkua".
Nykyään säästän itseni pettymyksiltä ajoittamalla seksuaalisen lähestymisen aamuun tai muuhun varhaisempaan ajankohtaan. Jos mieleni tekee seksiä myöhäisillassa, ehdotan sitä suoraan, enkä ala hinkkaamalla ja lääppimällä ajamaan itseäni vain vielä himokkaampaan tilaan - vain jäädäkseni kuitenkin ilman. Suora "Pane mua?" johtaa joko aktiin, tai siihen, että ajatus tulee hylättyä ennen, kuin kerkeää innostua siitä liikaa.
Tuntuu, että nyt, kun seksuaalisten tarpeiden kohtaamattomuudesta ei tehdä enää suurta ongelmaa, seksiä onkin enemmän.
En enää, olen jo niin tottunut selän kääntämiseen ja siihen, että mies keksii aloittaa rähinänsä vartin ennen nukkumaan menoa. Tottakai siinä hetken on "kylmä ja pysähtynyt olo" kun rähinä alkaa tai mies kääntää oikein vauhdilla selkänsä minuun päin, mutta kaikkeen näköjään tottuu. Vielä kuukausi sitten tein aloitteita usein, mutta onnistumisprosentti oli sen verran kehno, että päätin lopettaa ne ja hoitaa mielummin itse käsityöt. Kun mies noin parin viikon välein herää haluamaan niin sen huomaa jo iltapäivästä. Hän alkaa juttelemaan minulle ja ehkä jopa hymyilee. Juu, tämä liitto on pian historiaa...
Petyn ja peräännyn omalle puolelleni. En näytä muuten pettymystäni siinä, mutta seuraavana päivänä en juuri mieheen katsekontaktia ota ja mukavat ylimääräiset jutut jätän pois, en vaikka keittele miehelle aamukahveja tai muuta. Ehkä lapsellista, mutta olkoon. Miehelle selän kääntäminen minuun päin on välillä vallan osoitus ja hän tietää, että se tepsii.