Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ero tuli

Vierailija
12.03.2015 |

Nyt se sitten kävi.. mies lähtee töihin 500km päähän. Ilmoitti noin vain että oli hakenut töitä, sai paikan ja lähtee + haluaa erota. Jään kahden pienen lapsemme kanssa yksin. Lapset 3v ja 6kk. Olemme olleet yhdessä yli viisi vuotta. Itkettää, surettaa ja vituttaa. Mietin miten tämä esikoinen tähän tilanteeseen suhtautuu kun isä lähtee. Muutenkin niin herkkä lapsi..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä selviät. Ekat vuodet saattaa ottaa koville. Älä jää tuleen makaamaan. Tsemppiä!

Vierailija
2/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se 3-v isän mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuosta vain lähtee? Ei ollut aiemmin puhunut mitään? Mikä on se todellinen ongelma ollut?

Vierailija
4/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuli ero, ap?
Harmin paikka! Onko vielä mitään mahiksia pelastaa liitto, vai onko ihan menetetty tapaus tämä ukko? Ikävä tilanne.
Voimia sulle ap ja tsemppiä!

Vierailija
5/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, 500km päähän. Ei sitten kiinnosta nähdä lapsia kovinkaan usein...Vastuullista.

Vierailija
6/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Se kunnon työ on tärkeämpi kuin perhe. Naisia on maailma pullollaan.

Vierailija
7/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:42"]Kannatti siis nalkuttaa, pihdata ja loisia miehen lompakolla?

[/quote]

Aina näissön 1 tämmöne kommentti, ootteko huomannu? Meilän teorian mukaan tää on joku äijä, joka on pahasti katkeroitunu ex muijalleen. No, bro, höllää vähä, ei kerro miehestä hyvää että käy vauva palstalla uikuttamassa jokaseen juttuun joka vähä sivuaa omaa kokemusta. Nyt vähä selkärankaa. Ja aloittajalle, paska homma, tsemppiä ja jaksamisia.

M29

Vierailija
8/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusko mies myös toisen lapsen vai oletko se sama ap joka kirjoitti ketjun "jätin salaa e-pillerit pois"? Jos olette yhdessä suunnitelleet lapset ja tulevaisuutta, on mies todella vastuuton huithapeli. Jos taas olette eläneet sinun haave elämääsi, niin ihan oikein että jäät yksin sitä elämään.

Vierailija
9/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä tosiaan ollut varmasti ennenkin ongelmia, ei mies muuten noin vain tuollaisia ilmoittele. Onhan hän työpaikkaa tietoisesti hakenut kaukaa, hoitanut asumisensa sun muut jutut. Ero ei varmasti tullut yllättäin. Ikävä se tottakai on ja varsinkin lapsille huono, mutta selviätte varmasti. Miehellä on teihin elatusvelvollisuus ja sossusta saa rahaa lisää, muut asiat ovat aika pitkälle sinun vastuullasi. Muista kuitenkin, että lapsistaan mies ei voi erota ikinä, vain sinusta.

Vierailija
10/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse halusi toista lasta, teki aloitteen ja suunnilleen aneli sitä. Puhuttiin siitä puolisenvuotta ennen kuin yritettiin ja ekasta kerrasta sitten tulinkin raskaaksi. Mielestäni meillä on mennyt ihan hyvin. En nalkuta turhasta tai valita miehelle. Tietty välillä jotain pientä joka on molemmin puolista ja jokaisessa parisuhteessa. Meillä minä tienaan enemmän joten ei ole miehen rahoista kyse. Työttömäksikin hän jäi 5kk sitten. Enkä ole valittanut siitä, miten voisinkaan kun ei hänen syynsä ollut kun työt loppu. En ymmärrä tätä. Kai hänen osaltaan rakkaus on loppunut.. minun osalta ei. Mies on käynyt aina reenaamassa yksin jotta saa omaa aikaa. ja yhteisten ystäviemme kanssa mökillä. Mökkeilyäkin siksi ollut sillä tavalla että minä olen jäänyt kotiin lasten kanssa, jotta hän saa olla hetken ilman lapsia ja hengähtää. Yhteistä ailaakin on ollut. Seksi on ollut upeaa. Mistä tämä muutos. Ei vain mene jakeluun.. en usko että pettää tms ap

Vierailija
11/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä siltä että miten aikoo hoitaa lastenhoidon omilla viikoillaan?

Vierailija
12/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhteistä aikaakin ollut. ^^ oon ihan rikki, en ymmärrä alkuunkaan tuon logiikkaa nyt. Liekkö joku kevät muutos vai mikä helvetin masennus iskenyt. Hän on ollut kyllä tosi surullinen kun ei ole voinut tuoda ns leipää pöytään. Tietty hänellä on hyvät ansiosidonnaiset. Onko tämä nyt joku miesten masennus siksi kun ei ole rahaa jolla täysin elättää perheensä. Nytkään ei ole puutetta mistään ollut vaikka minä olen vielä äitiyslomalla ja mies ansiosidannaisella. Ap

Vierailija
13/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinas kuulemma olla työssä 3viikkoa ja lasten kanssa viikon. Tulee tänne meillepäin. Ap

Vierailija
14/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:23"]

Meinas kuulemma olla työssä 3viikkoa ja lasten kanssa viikon. Tulee tänne meillepäin. Ap

[/quote]

Aikooko vuokrata/ostaa kämpän molemmista paikoista. Ethän sinä tuollaista ala omassa kodissasi majoittamaan?

Vierailija
15/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vaan miehellä oo aiemmin ollut työmatkoja siihen suuntaan? :/

Vierailija
16/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:23"]

[/quote]Missä hän meinasi asua kun lapsiaan hoitaa? Ilmeisesti hän hommaa jonkun kalustetun kämpän ja luuhaa siellä viikon lasten kanssa vai asuvatko miehen vanhemmat kätevästi siinä lähellä? Hieno ratkaisu. Älä anna mitään outoja ratkaisuja mennä läpi sen takia kun mies noin idiootti on, kärsiköön hän ja tuntekoon ratkaisunsa lompakossaan karvaasti, ei mitään sääliä!!!

Vierailija
17/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltäsi, että miten hän aikoo niin kaukaa luoda hyvän isä-lapsi suhteen. Teillä lapset vielä niin pieniä, että ei sitä millään skype- yhteydellä luoda/pidetä yllä.

Vierailija
18/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten varaan ei mitään pidä rakentaa mutta lasten kannalta on tosi surullista jos miehestä ei ole isän vastuuta kantamaan.Voimia!

Vierailija
19/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä tänne meidän kotiin viikoksi tule! Se on varma kun nuin kylmäksi yhtäkkiä heitti. Saapi itse järjestellä asumisensa. Pakkohan sen varmaan asunto hankkia täältä meidän kaupungista. Tyhmää vaan maksaa siitä jos viikon verran on kuukaudesta täällä. Reissuja miehellä ei ole siihen suuntaan ollut, eikä muutenkaan ole mitenkään omituisesti käyttäytynyt. Tai sitten vaan oon sokea. En tiedä. Nyt kyllä täytyy sanoa etten tunne tuota miestä laisinkaan. Aivan kuin joku olisi vaihtanut hänet toiseen päivällä. Saman näköinen mutta täysin erilainen sisältä. Muuttui minun silmissä samalla sekunnilla kun sanoi että lähtee. Kaippa tästä selviää. Pakkohan se on. Toivottavasti nyt ymmärtää kuitenkin että tapaa lapsia useammin että suhde säilyy eivätkä lapset menetä isäänsä. :( ap

Vierailija
20/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up