Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

wc-pönttö vaanii älypuhelimia

Vierailija
12.03.2015 |

Missä sinä olit kun puhelimesi meni rikki?
Minä olen onnistunut pitämään tämän Samsung galaxy s3:n ehjänä. Ostin melkein kolme vuotta sitten ja ehjä on.

http://www.tekniikkatalous.fi/ict/wcpontto+vaanii+suomalaisten+alypuhelimia++nain+laitteet+hajoavat+useimmiten/a1053234?service=mobile

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tippui toimistolla lattialle.

Vierailija
2/7 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puhelin ei ole mennyt rikki mutta usein kyllä miettii onko varsinaisesti järkeä asettua pöntön ylle vetämään housuja jalasta känny toisessa kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa jos putoaa pönttöön? Tietenkin tympäisee noukkia sieltä, mutta ei muuta kuin pesu ja jatkaa käyttämistä.

Vierailija
4/7 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ahne sika! Silmä kiiluen vahtaa kapulaasi nielaistavakseen!
Jätä se!

Vierailija
5/7 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:22"]Mitä se haittaa jos putoaa pönttöön? Tietenkin tympäisee noukkia sieltä, mutta ei muuta kuin pesu ja jatkaa käyttämistä.
[/quote]
nämä nykykapulathan tuhoutuvat välittömästi kosketraessaan vettä

Vierailija
6/7 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:22"]Mitä se haittaa jos putoaa pönttöön? Tietenkin tympäisee noukkia sieltä, mutta ei muuta kuin pesu ja jatkaa käyttämistä.
[/quote]
nämä nykykapulathan tuhoutuvat välittömästi kosketraessaan vettä
[/quote]
Siksi olen siirtynyt käyttämään Sonyn puhelimia, jonka kaikki älypuhelimet ovat saaneet ip-luokituksen ja ei tarvi pelätä kosteutta. Tämän takia en voi edes harkita iPhonea ja tietenkin siksi, että aika tehotonta rautaa ja onneton kamera.

Vierailija
7/7 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin vuosi sitten samsung galaxy s2+ vahingossa järveen, kun hätistin paarmaa puhelin kädessä. Hajos viime viikolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi