Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuunnellut erästä kasarihevibändiä kuukauden ajan ja huomasin että silmät ovat menneet sellaisiksi kuin olisin päihtymystilassa

Vierailija
07.12.2021 |

Vaarallista musiikkia, huh huh.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä mikä bändi kyseessä niin me muut tiedetään varoa. Itse ainakin kasarimusan suurena ystävänä olen selkeästi riskiryhmää.

Vierailija
2/12 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vielä mikä bändi kyseessä niin me muut tiedetään varoa. Itse ainakin kasarimusan suurena ystävänä olen selkeästi riskiryhmää.

Accept. Monissa biiseissä on hypnoottinen rytmi ja riffit ovat usein yksinkertaisia ja nekin vähän monotonisesti soitettuja. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis hevihän on saatanallista musiikkia, että varmasti vaikutusta on sieluun.

Vierailija
4/12 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Accept. Monissa biiseissä on hypnoottinen rytmi ja riffit ovat usein yksinkertaisia ja nekin vähän monotonisesti soitettuja. -Ap

Noo eihän tuo kovin vaaralliselta kuulostanut, ehkäpä vain vähän liikaa headbangeriä? ;-) 

Vierailija
5/12 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä tunnettu kappale bändiltä. Videolla ihmiset hakkaa päätä seinään. -Ap

Vierailija
6/12 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo eihän tuo kovin vaaralliselta kuulostanut, ehkäpä vain vähän liikaa headbangeriä? ;-) 

Minustakin se aluksi kuulosti vain tavalliselta perushevibändiltä, mutta sitten tajusin että heillähän on monta hyvää biisiä ja aloin kuunnella pelkkää Acceptia. Nyt kuukauden jälkeen olen huomannut vaikutuksen selvästi. -Ap

Vierailija
7/12 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais varmaan nukkua välillä.

Vierailija
8/12 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuunnellut progea vuosikymmenet, ja silmät on kuin olisin pilvessä. Nyt ymmärrän pysyä kaukana sekä hevistä, että progesta.

Vierailija
9/12 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin se aluksi kuulosti vain tavalliselta perushevibändiltä, mutta sitten tajusin että heillähän on monta hyvää biisiä ja aloin kuunnella pelkkää Acceptia. Nyt kuukauden jälkeen olen huomannut vaikutuksen selvästi. -Ap

Etpä liene ainoa, johon on ao. bändillä on ollut jonkinlaista vaikutusta. Varsin moni legendaarinen hevibändi lienee alkujaan imenyt vaikutteita näiltäkin sakemanneilta. Vaikka näemmä varsin vanhan liiton bändistä onkin kyse, niin itselleni jäänyt vähän yllättäen vieraaksi. Toisaalta en nyt muutenkaan liiemmälti speed/trash/power -tyyppistä metallia ole kuunnellut. No, ehkäpä otan joku päivä silmien harittamisenkin uhalla riskin ja vähän sivistän itseäni, kuukauden mittaista rupeamaa siitä ei minun kohdallani todennäköisesti kuitenkaan muodostu. ;-)

Vierailija
10/12 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuunnellut progea vuosikymmenet, ja silmät on kuin olisin pilvessä. Nyt ymmärrän pysyä kaukana sekä hevistä, että progesta.

Älä hitossa, niinkö siinä tulee lopulta käymään? Itse olen viime aikoina tutustunut Pink Floydin tuotantoon kieltämättä varsin intensiivisesti, mutta ehkäpä tässä on vielä vuosikymmeniä matkaa ennen pysyvää damagea. Ja toisaalta PF nyt on sen verran vaikeasti kategorisoitavaa kamaa, että voineeko sitä nyt progeksi(kaan) kovin pitkältä matkalta kutsua. Mutta olisihan se totaalinen harmi, että tällainen pössytönkin pössybändiä kuunteleva saisi ne pössysilmät lopulta. ;-)

Vierailija
11/12 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että syy ei ole tuossa vaan jossakin muualla. Selvitä onko lähellä 5G antennia tai onko esim. Naapuri mennyt ottamaan koronarokotteen ja säteilee nyt 5G - ja yksisarvisaaltoja suuntasi.

Vierailija
12/12 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen kuuluisa klassikkobiisi bändiltä. Vain kitaristi ja basisti ovat alkuperäisiä jäseniä, mutta mielestäni tämä live kuulostaa melkein paremmalta kuin levyllä. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi