Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä karvojen poistoon (naiselle)?

Vierailija
12.03.2015 |

Olen sheivannut.. aina. Päivittäkää osaamiseni, arvon naiset :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattri kotikonsteista nopein. Kun iho tottuu, voi ajella kuin höylällä. Kaipaa ehdottomasti ihon kuorintaa ja rasvausta

Vierailija
2/5 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy sokeroinnissa, esim. kerran kuussa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sokeroin ja vahailen. Pitää kuukauden sileenä jos jaksaa kasvattaa karvat. Jos poistaa silloin tällöin on aina eri pituista karvaa ja kasvaa kumminkin jotain.

Vierailija
4/5 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin niin nopea kasvu, että käytönnössä 2-3 päivän välein on ajeltava. Sheivaan vaahdolla ja macilla. Eli periaatteessa aina kun on treffit tiedossa (asun miesystävän kanssa eri osoitteessa). ehkä mulle ei nuo sokeroinnit oikein toimisi. Miten pitkää sen sängen täytyy ollaa kun menee "toimenpiteeseen"? Tuntuisi vähän turhalta, jos jo muutaman päivän päästä pitäisi jo höyläillä. Itse en ole uskaltanut laittaa mitään kosteusvoiteita. Olen ajatellut, että menee vain ne karvatupet tukkoon ja tulehtuu/alkaa kasvamaan sisään päin. Mielestäni nykykontein pysyy nätinä ja sileänä, mutta olisi kiva koittaa myös tuota sokerointia joskus.

5/5 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että mieheni sitoisi minut käsistä köysillä kattoon kiinni ja jalat reiluun V asentoon siduttuna, jonka jälkeen hän ensin sytkärillä polttaisi kainalokarvani ja lopulta kaikki pimppi ja annelikarvatkin. Tekisi varmasti hyvää?