Eksän nykyinen
Erosin eksästä noin puoli vuotta sitten. Nyt se on löytänyt uuden ja ovat tapailleet ilmeisesti kuukauden. En ole eron jälkeen pitänyt mitään yhteyttä. Mulla ja tuolla nykyisellä on pari yhteistä tuttua ja he ovat kertoneet yksityiskohtia. Noh, nyt tämä nyksä on jostain syystä alkanut "vainota" mua somessa. Ei siis olla ikinä tavattu eikä mulla ole mitään häntä vastaan. Facebookkiin hän kirjoitti mun seinälle: "bitch please, luulet olevasi parempi kuin minä siis, mutta et oo". Siis mitä hittoa!? :D Pitäisikö edes yrittää selvittää tilanne vai annanko olla?
Kommentit (10)
Estä ja anna olla. Se on susta mustasukkainen.
Komppaan, anna olla ja jätä omaan arvoonsa :) PS. Olet parempi :D
Miksi sulla on julkinen profiili? Laita se näkymään vain kavereille ja estä nyksä. Loppuu vainoamiset.
MItäpä sinä siihen kommentoisit? Estä se ihminen vähin äänin ja mitään kommentoimatta. Silloin ei voi lukea sivujasi, eikä nähdä kommenttejasi missään muuallakaan mahdollisten yhteisten tuttujen sivuilla. Simple as that.
Selkeesti yrittää sua lannistaa koska hänellä on itsellä huono itsetunto ja on mustasukkainen. Anna olla, ei kannata välittää tollasista lapsellisista idiooteista.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:57"]
MItäpä sinä siihen kommentoisit? Estä se ihminen vähin äänin ja mitään kommentoimatta. Silloin ei voi lukea sivujasi, eikä nähdä kommenttejasi missään muuallakaan mahdollisten yhteisten tuttujen sivuilla. Simple as that.
[/quote]
Yhteisen kaverin seinälle kirjoitetut kyllä näkee samoiten jos on samoissa yhteisöissä, esim. kirppikset.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:57"]
[/quote]
Yhteisen kaverin seinälle kirjoitetut kyllä näkee samoiten jos on samoissa yhteisöissä, esim. kirppikset.
[/quote]
Jos estää niin ei näe. Tämä on varma tieto.
Anna olla, ole kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Älä pistä mitään, estä vaan! Paras "kosto", sitä alkaa vaan ärsyttää. Älä tosiaan vastaa kun sitten se jatkaa kun saa lisää vettä myllyynsä.
Anna sen olla omissa oloissaan!
Sairas nyksä, mut minkäs teet. Onnee vaa eksälles varsinaisesta pokaalista! :D