Miehet mitä mieltä olette tästä naisesta
Kommentit (20)
Ei hyvä ja vähän säälittävä kun tuntuu olevan niin mahdottoman materialistinen. En pystyisi arvostamaan ollenkaan. Voisin antaa vähän rahaa kun käy niin sääliksi.
Sairasta tuollainen leikkely. Hassun ja ruman ja sairaan näköistä. (olen nainen.)
Tuo on just sitä pahinta mahdollista sorttia. Kun pervot muna kourassa huutavat kiimaisina tuollaisen perässä niin luulevat itseään tosiaan kauniiksi ja haluttavaksi. Ei, en panisi edes pussi päässä tuota. Nainen on kaunis silloin kun hän ei pidä sitä itsestäänselvyytenä vaan on oikeasti imarreltu jos joku sen hänelle tulee sanomaan.
Aivan liian laiha. Rumat huulet ja mauttomat tissit... ei hyvä
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:09"]
Sairasta tuollainen leikkely. Hassun ja ruman ja sairaan näköistä. (olen nainen.)
[/quote]
Ihan samaa mieltä ja olen mies. Jo 0,6 sekunnissa näkee että ei haluaisi yli viittätoista sekuntia viettää hänen seurassaan.
noi huulet rupee vaan hymyilyttämään. ei voi ottaa tosissaan.
Sanotteko mieht noin koska luulette ettei teillä ole mahdollisuuksia hänen kanssaan?
Jos olisi..? Onko hän kiihottava,haluttava nainen?
Feikki,teennäinen. Tulee väistämättä mieleen mikä muu hänessä on feikkiä.
Täytyy olla todella huono itsetunto kun muuttaa itsensä aivan täysin.
Ei mitään ilmettä silmissä..
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:27"]
Sanotteko mieht noin koska luulette ettei teillä ole mahdollisuuksia hänen kanssaan?
Jos olisi..? Onko hän kiihottava,haluttava nainen?
[/quote]
No ei ole.
Silarit on turn off. Silarit kuuluu 90-luvulle.
no katsokaa nyt hemmetti tätä:
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/10258218_782671921791147_7625828067071016453_n.jpg?oh=6e8c154fe023fa4d5c19f4426e9b0d27&oe=55B84B21
ihan kauhea ilmestys. ihmistä nähnytkään.
Ihan kamala.. Epäaito, liian laiha, ruma, hyi.
Naama on kyllä aivan järkyttävä, mutta kroppa on kieltämättä erittäin mahtava. Jos naaman voisi vaihtaa, niin sitten kelpaisi.
T: Mies 27.
Vähän luonnollisempi meikki ja tyyli niin kelpaisi todellakin
Jos ajelet meilläpäin, niin aja ohi.
Saatana tuotahan pelkää minun kissatkin.
ei voita suomi naista missään muodossa, tyypililnen jenkki nainen joka leikelty ja "pistelty" tuollaiseksi
M45Tre