Onko EU lahko?
Kommentit (25)
Äkkiä eroon eu:sta ennen liittovaltiota!
Pikkuruinen Suomi on sätkynukke EU:n isossa nukkekotikartanossa.
Oma äitini äänesti aikoinaan EU: hun liittymistä vastaan mutta niin vain hänkin on nyt koronakusetuksen aivopesemä. :(
Suomi antaa EU:lle vuosittain 6-7 miljardia ja saa sieltä takaisin 2-3 miljardia. "Hyvä" diili.
Perustettu Euroopan maiden vastineeksi, muille suurille maille.
Näitä suuria maitahan ovat Usa, Kiina, Venäjä ja Aasian hyvinvoivat teollisuusmaat.
Vastapainoksi niiden talousmahdille.
Noiden kanssa on helpompi kilpailla suurena yhteisönä, kuin että jokainen pieni Europaan maa yrittäisi yksin kilpailla niiden suurta talousmahtia vastaan.
EU on kokonaisuutena suurempi yhteisö kaikkinensa, jolla on helpompi globaalisti menestyä markkinoilla. EU antaa myös tietyn turvan monissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuruinen Suomi on sätkynukke EU:n isossa nukkekotikartanossa.
Renkituvassa asutaan. Yksi huone ja keittiö.
Briteissä ei ole käytössä koronapassia. Saivatko he vapauksia koska eivät ole enää Eurokerhossa? Luulen näin.
EU:n tyhjäpääpäättäjät suuressa naiiviudessaan päättivät aikoinaan superliksoillaan hyväksyä mm. Unkarin ja Puolan mukaan unionin jäsenvaltioiksi.
Vierailija kirjoitti:
Briteissä ei ole käytössä koronapassia. Saivatko he vapauksia koska eivät ole enää Eurokerhossa? Luulen näin.
Koronapassia EU ei ole pakottanut yhteenkään maahan.
Se on aivan jokaisen maan oma asia, ottaakos sen käyttöön.
Ei Ruotissakaan ole ollut mitään koronapassia.
Savusaunaako ne oli jossain vaiheessa meiltä kieltämässä?
Vierailija kirjoitti:
Yksikään enkku ei pääse mihinkään maahan, ellei hänelleä ole esittää todistusta kahdesta rokotteesta tai tuoreesta koronatestistä.
Joten kyllä se on heillekin pakollinen, mutta todistus noista on erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Savusaunaako ne oli jossain vaiheessa meiltä kieltämässä?
Ainakin tervanpolttoa. Ja Voimariini oli siellä tabu, piti vaihtaa nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronapassia EU ei ole pakottanut yhteenkään maahan.
Se on aivan jokaisen maan oma asia, ottaakos sen käyttöön.
Ei Ruotissakaan ole ollut mitään koronapassia.
Koronapassi on nopein tapa näyttää ja osoitta se, että maahan tuleva ihminen ei ole koronan takia vaaraksi sen maan asukkaille, mihin maahan on tullut.
Ja täss on juuri se, mitä vastaan niin monet tietämättömyyttään väittää.
Vaikka rokotetulla oliskin se koroan, hän erittää tarttuttavaa virusta moniaita kertoja vähemmän kuin sellainen, ihminen jolla rokotetta ei ole.
Johan sen näkee jo Suomessa kaikista tilastoista. Juuri tänään oli koronainfo telkussa klo 10.
joista tuon tilastoista helposti näki.
LUKSUSKOMMUNISMI SUOMEEN HETI! JÄRJESTÄKÄÄMME MIEKKARI ASIAN TIIMOILTA
No eräänlaisia kymmenyksiähän sinne maksetaan joten ehkä niin voidaan sanoa.