Aion kirjoittaa kirjan elämästäni.t.ammattivalittaja
Tosin joudun vielä odottamaan siihen asti kunnes lapseni on täysi-ikäinen.
Kommentit (7)
Älä kirjoita. Jonninjoutavaa jorinaa jaksaa lukea muutaman rivin, mutta ei ei kirjan verran.
Tuskin sinun diibadaabasi jaksaisi kiinnostaa ketään, sori. Olet malliesimerkki elämäänsä jyllästyneestä ihmisestä, joka ei vaan tajua, että elämänlaatu on hyvin pitkälti omissa käsissä.
Etkö sä itsekin ole todennut kuinka sisällötöntä elämäsi on? Miksi joku julkaisisi sellaisen kirjan?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 11:19"]
Eikö se yksi jo ole? Miksi molempien pitää olla täysi-ikäisiä?
Ne tunnit kun nuorempi on koulussa voit hyvin käyttää kirjan kirjoittamiseen, niinhän teet jo nyt täällä netissä. Kuinka monta tuntia päivässä jaksat istua? Miten hyvin kestät kovaa, luovaa työtä?
[/quote]
Pitää olla siihen on syynsä miksi niin pitää olla. Ja jaksanhan mä istua vaikka 10 tuntia päiväss. Mulle sattunut elämässä niin paljon ja mulla ollut niin erikoinen elämä että uskon että sen joku lukisi.ap
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 11:19"]
Ne tunnit kun nuorempi on koulussa voit hyvin käyttää kirjan kirjoittamiseen, niinhän teet jo nyt täällä netissä. Kuinka monta tuntia päivässä jaksat istua? Miten hyvin kestät kovaa, luovaa työtä?
[/quote]
Pitää olla siihen on syynsä miksi niin pitää olla. Ja jaksanhan mä istua vaikka 10 tuntia päiväss. Mulle sattunut elämässä niin paljon ja mulla ollut niin erikoinen elämä että uskon että sen joku lukisi.ap
[/quote]
Olet jo luonut kirjailijan urallesi esteen ennenkuin se on alkanutkaan. Vinkkini on, että kun odottelet lapsen täysi-ikäisyyttä, voit lukea mahdollisimman paljon ja mahdollisimman hyvää kirjallisuutta. Se on paras tapa oppia kirjoittamaan. Se ei vaatine lapsen täysi-ikäisyyttä?
Hyvän kirjallisuuden merkki ei ole se, miten paljon kirjassa tapahtuu, vaan se, miten ja millaisella kielellä kirjailija aihettaan käsittelee.
2
2