Ylen Vaaligalleria!
http://vaalikone.yle.fi/eduskuntavaalit2015/vaaligalleria
Persoonallisimmat/erikoisimmat/hauskimmat/...?
Hansi Harjunharja, onko tää kaveri joku paikallinen koomikko :)
Seppo Papunen, eikö hää ikinä opi...
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:01"]
Itse en aioi äänestää ketään pyrkyriä valehtelijoiden klubiin, luen niihin jotakuinkin kaikki ehdokkaat. Onhan tuo nukketeatteri jo nähty.
Kallista ulkoa ohjailtua napin painallusta.
[/quote]
Käy nyt äänestämässä Aku Ankkaa edes. Tai pyyhkimässä perseesi siihen lappuun protestiksi :D
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:01"]
Itse en aioi äänestää ketään pyrkyriä valehtelijoiden klubiin, luen niihin jotakuinkin kaikki ehdokkaat. Onhan tuo nukketeatteri jo nähty.
[/quote]
Puolueiden "konsensus" periaatteessa ja käytännössäkin vesittää koko systeemin. Ihan sama vaikka siellä olisi vain jokin muutamasta kymmenestä henkilöstä koostuva lautakunta istumassa.
Poikolaisella oikea asenne mamuihin ;)
Teuvo Hakkarainen! Wuhuu. Hyvä Tepi!
Muutos 2011 ja Piraatit on täynnä ihme hörhöjä... :D
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:40"]
Muutos 2011 ja Piraatit on täynnä ihme hörhöjä... :D
[/quote]
Helsingin Piraatit on ihan fine, mutta mitä pohjoisemmaks mennään niin lepakot puuttuu tapulista : )
Tein sen vaalikoneen ja mulle ehdokkaiden ykkönen oli joku Piraattipuolueen Hermanni, jonka vaalilupauksiin kuului, että aikoo ottaa kuvan omasta kalustaan ja postata sen nettiin. Siis mitä ihmettä, ketä tässä oikein pitäis äänestää.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:08"]
Tein sen vaalikoneen ja mulle ehdokkaiden ykkönen oli joku Piraattipuolueen Hermanni, jonka vaalilupauksiin kuului, että aikoo ottaa kuvan omasta kalustaan ja postata sen nettiin. Siis mitä ihmettä, ketä tässä oikein pitäis äänestää.
[/quote]
Aika hyvä vaalilupaus. Totuudenmukaisempi kuin "me tienataan tällä!" tai "200 000 työpaikkaa Suomeen" :D