Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on pakko laihduttaa 20kg!

Vierailija
10.03.2015 |

Vaaka näytti 85,9kg! Nyt nopeesti jotain miten voin laihduttaa mahd. nopeesti 20kg!?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nopeesti laihdutat niin myös nopeesti saat ne takaisin. Älä turhaa lähde siihen, pian huomaat olevasi jojoilun ansiota yli 100kg

Mites olisi terveellisempi ruoka + pientä liikuntaa joka päivä tai isompaa joka viikko?

Vierailija
2/6 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nopeasti? Olet ollut varmaan aika kauan noin painava, eli vastako sen tietäminen sai aikaan tämän reaktion vai mikä? Vai kutsu johonkin juhlaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäs kans laihduttaa.. Painoin vielä neljä vuotta sitten 52kg... Nyt vaaka näyttää 75kg. Järkyttävää!! :(

Vierailija
4/6 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, mutta tuollainen paino kertoo melkoisesta itsehillinnän puutteesta. Sä tarvitset kunnon ruokavalion ja treeniohjelman, ja silti joudut laihduttamaan kauan, etkä luultavasti tule onnistumaan.

Vierailija
5/6 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraamalla 3 kk putkeen! Eka viikko vaikeeta, mut sit lähtee sujuun kuin itsestään.

Vierailija
6/6 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laihduttaa maltillisella tahdilla, niin jojoilun todennäköisyys pienenee. Mitään ihmekuureja ei kannata kokeilla, sillä niiden tulokset ovat harvoin pysyviä.

Mä suosittelen kaloreiden laskemista ainakin aluksi, niin saat käsityksen siitä, mikä on ns. normaali määrä ruokaa. Jos syöt paljon herkkuja, jätä ne pois tai vähennä niiden syöntiä ainakin reippaasti. Pienennä ruokamääriä ja pyri syömään ruokaa, jossa on hyvät ravintoarvot. Tärkeintä on kuitenkin syödä vähemmän kuin kulutat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän