Siis kehtaaks joku nainen oikeesti ostaa vessa paperia kaupasta :-OO
Ei sillä etteikö kaikki ihmiset paskois, vaan sillä että se silti herättää mielikuvan susta vääntämässä jööttiä, mikä on kiusallista. Miten joku nainen voi kehdata? Tänään näin jonkun naisen korissa kaksi pakettia vessa papruu :-Dd
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:39"]
Lähetän miehen tampoonitkin ostaan.
[/quote]
Voi elämä! Onneks en ole sun mies.
Ok, kiito stiedosta. Entäs tamponit?
Kaikki ihmiset ulostaa. Etkö tiennyt?
Miten sä kehtaat kirjotella noin tyhmii juttui? Oikeesti!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:20"]
Kaikki ihmiset ulostaa. Etkö tiennyt?
[/quote]
Luitko aloitukseni?
Miten sä kehtaat kirjoittaa vessapaperin vessa paperiksi?
No siis en todellakaan kehtaaXD SIIS c'moon oon nainen, mihin mä vessa__paperia tarvisin kun en paskallakaan käyXD ÄKSDEE
Heh en oo ikinä ees tullu ajatelleeksi et ois noloa :D kyllä ihminen voikin tehdä elämästä hankalaa miettimästä liikoja ! Provohan varmaan tietty oot..
No ap mites kuukautissiteet , tampponit ja kondomit ..? Noloa sekin vai ?
Olen yh-äiti ja siksi olen kieltänyt lapsia paskomasta kotona. Tytöt ovat onneksi oppineet ravistamaan poikien tavoin pissalla käytyään.
Jos minä en sitä itse kaupasta hae, niin sormella on sitten kai pyyhittävä, kun en ole muumien tapaan umpiperä. Miten sinä ap ilkeät ostaa siteitä tai tamponeja?
AP näyttää olevan yhtä häveliäs kuin tätini aikoinaan. Ei ilennyt mennä ostamaan lapselleen pottaa, vaan lähetti äitini asialle.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:27"]Heh en oo ikinä ees tullu ajatelleeksi et ois noloa :D kyllä ihminen voikin tehdä elämästä hankalaa miettimästä liikoja ! Provohan varmaan tietty oot..
No ap mites kuukautissiteet , tampponit ja kondomit ..? Noloa sekin vai ?
[/quote]
No siis kauheeta, ei tollasia! Ap:n ajatustyylillä joku voisi luulla ettå sulla on menkat tai että HARRASTAT SEKSIÄ, KAUHEETA!
Lähetän miehen tampoonitkin ostaan.
Kannattaa käydä iltamyöhäsellä kaupassa kun ei ole paljon muita asiakkaita kaupassa, jotka voisivat juoruilla ostoksistasi. Vessapaperin oston voit selittää, että olet ostoksilla naapurin mummolle, joka käy kakalla jatkuvasti ja tarvitsee sen takia niin paljon paperia ostaa.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:48"]Verhoihinko pitäis pyyhkiä?
[/quote]
Niin
No naisenahan just kehtaa ostaa paperia, koska sitä käytetään pienemmälläkin hädällä. Ei ole automaattisesti pelkästään "paskapaperia" :)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:48"]
Kannattaa käydä iltamyöhäsellä kaupassa kun ei ole paljon muita asiakkaita kaupassa, jotka voisivat juoruilla ostoksistasi. Vessapaperin oston voit selittää, että olet ostoksilla naapurin mummolle, joka käy kakalla jatkuvasti ja tarvitsee sen takia niin paljon paperia ostaa.
[/quote]
Tähän vuodenaikaan voi myös selittää laittavansa pehmikettä linnunpönttöihin ;)
Joo en kehtaa... Pyydän isääni tuomaan mulle kaupasta (olen sinkku yh), sillä äitinikään ei kehtaa ostaa... HALOOOOO!!! Käytetäänhän sitä paperia muunkin kun perseen pyyhkimiseen, ja sitä paitsi ihan yhtä epämiellyttävältä musta tuntuisi ajatella joku mies paskalla kun nainen.. Ei sillä että vessapaperin ostaminen mulle sellaista mielikuvaa edes loisi.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:19"]
se silti herättää mielikuvan susta vääntämässä jööttiä, mikä on kiusallista.
[/quote]
Kuvittelen parhaillaan sua vääntämässä jöötiä vaikket edes ostanut paperia. äksdee äksdee.