Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sarveiskalvon haavauma

Vierailija
10.03.2015 |

Hei.

Raapaisin noin 15 min sitten itseäni suihkussa silmään. Jos sarveiskalvoon olisi tullut haavauma, olisiko silmä nyt kipeä, punainen ja vuotava?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. 

Vierailija
2/9 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran haavauma silmässä. Silmälääkäri määräsi voidetta jota piti lisätä silmään joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lääkäriin. Exällä oli myös ja sai antibioottikuurin

Vierailija
4/9 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kerran ollut ja mikään ei ole kipeämpi kuin se. Olin sairaalassakin pari päivää. Kipu oli aivan uskomaton. Voihan tapauksia olla lievempiäkin. Minä kävisin näyttämässä.

Vierailija
5/9 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:52"]Mee lääkäriin. Exällä oli myös ja sai antibioottikuurin
[/quote]

Ja ei ollut kipeä tai punainen. Tuntu vain kuin olisi roska silmässä

Vierailija
6/9 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmä tuntuu normaalilta. Voinko mennä huomenna lääkäriin,vai pitääkö mennä päivystykseen?

Vierailija
7/9 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lensi kipinä silmään. Illan oli kipeä, mutta aamulla ok. Odottele huomiseen.

Vierailija
8/9 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Odotan aamuun ja soitan aamulla yths:lle ja kysyn kannattaisiko käydä näyttämässä silmää.

Vierailija
9/9 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä raapaisin kanssa itseäni silmään joskus lapsena, en edes huomannut, jatkoin koulussa ihan normaalisti. Sitten kun äidille kerroin illalla, niin lähdettiin päivystykseen ja sain antibiootin ja silmälapun. Mulla on kyllä aina ollut tosi korkea kipukynnys, mutta suosittelisin silti soittamaan päivystykseen.