Vieras joka ei lähde pois
Selvästi mieskään ei halua että on enää täällä. Huomenna on kuitenkin arki taas mutta vaikuttaa siltä että on jäämässä vielä ensi yöksikin! Mikä auttaisi? "Lähde pois!"?
Kommentit (23)
Joskus ei vain huvita lähteä pois jostakin syystä, ja se on helppoa kun tulee omalla autolla ja ehtii ottaa alkoa jossain välissä vähäsenkin.
Alkakaa päästellä pieruja, kyllä se vieras siitä sitten ajallaan lähtee.
Kummallisia tilanteita teillä.
"Oli tosi kiva nähdä, nyt sun varmaan kannattaa lähteä. Soitellaan taas ja tavataan uudestaan pian."
Ja sitten nousette ja alatte kokoilla hänen tavaroitaan, tuotte hänen matkalaukkunsa hänen vierelleen ja pikkupuhutte siitä, miten usein busseja/takseja menee tai onko auton ikkunat huurussa.
Toivon, että olet trollimamma.
Sanotte että teillä on meno puolen tunnin kuluttua.
Suoraan sanotte, että nyt on pyhät ohi ja pitäisi lähteä. Olitteko kuitenkin kutsuneet vai itse itsensä kutsunut?
Hyvä hetki mammalla ja miehellään harjoitella sosiaalista kanssakäymistä. Tämähän on tunnetusti meille suomalaisille hirrrvittävän vaikeaa. Että sikäli tämä voi kyllä olla tottakin.
Ehdottakaa, että voisi vaikka ajankuluksi tiskata...
Sanokaa vaikka, että kiva kun tulit kylään, mutta nyt alamme rauhoittumaan huomista työpäivää varten. Otatko vielä jotakin pientä syötävää tai juotavaa ennen lähtöäsi?
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanotte, että nyt on pyhät ohi ja pitäisi lähteä. Olitteko kuitenkin kutsuneet vai itse itsensä kutsunut?
Ole koskaan ennen nähtykään.
Miten tämä vieras on teille päätynyt?
Olitteko etukäteen sopineet yövierailun keston? Selkeät aikarajat, no problem. Että meillä on jo silloin ja silloin muuta menoa/ohjelmaa.
Jos ette saa suutanne auki, niin oma vikanne, tuollaisen kohdalle sattuneen roikkujan kanssa...
En kyllä usko koko tarinaa. Ei kuulosta suomalaiselta.
Mulle sattui vuosia sitten tapaus, josta kerran olen jossain ketjussa aikaisemmin kirjoittanut.
Kutsuin eräässä harrastuksessa tapaamani ihmisen kahville.
Häntä ei sitten yhtään kiinnostanut kotiinlähtö.
Aika kului ja sanoin, että mulla on tapaaminen ompelijan kanssa klo19.
Hän sanoi voivansa tulla mukaan. Sanoin, että hän asuu ihan eris uunnalla kuin vieraani.
Hän sanoi, ettei haittaa ja voi tehdä pitemmän lenkin.
Siinä vaiheessa hiki nousi hattuun, kun ajattelin,että tuo ihminen tulee vielä takaisin meille.
No sitten lähdettiin. Kävelin hiton kauas monen mutkan takia ison rivarikompleksin keskelle ja sanoin viitaten yhdelle ovelle, että tuonne olen menossa.
Hänpä ehdotti tulevanasa mukaan.
Silloin sanoin, että se ompelija ei kyllä tykkää, että sinne tulee muita, kun on sovitus ym.
Vihdoin lähti siitä pihasta.
Odottelin pitkään ja lähdin kotiin.
Tuli tehtyä pitkä iltalenkki ja olin valheiden verkossa.
Jatkossa mulla ei ollut koskaan enää aikaa hänelle.
Aikuisen ihmisen pitää kestää suoraa puhetta. Eiköhän sopivat sanat löydy luonnostaan kun tarpeeksi paljon alkaa ärsyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sattui vuosia sitten tapaus, josta kerran olen jossain ketjussa aikaisemmin kirjoittanut.
Kutsuin eräässä harrastuksessa tapaamani ihmisen kahville.
Häntä ei sitten yhtään kiinnostanut kotiinlähtö.
Aika kului ja sanoin, että mulla on tapaaminen ompelijan kanssa klo19.
Hän sanoi voivansa tulla mukaan. Sanoin, että hän asuu ihan eris uunnalla kuin vieraani.
Hän sanoi, ettei haittaa ja voi tehdä pitemmän lenkin.
Siinä vaiheessa hiki nousi hattuun, kun ajattelin,että tuo ihminen tulee vielä takaisin meille.
No sitten lähdettiin. Kävelin hiton kauas monen mutkan takia ison rivarikompleksin keskelle ja sanoin viitaten yhdelle ovelle, että tuonne olen menossa.
Hänpä ehdotti tulevanasa mukaan.
Silloin sanoin, että se ompelija ei kyllä tykkää, että sinne tulee muita, kun on sovitus ym.
Vihdoin lähti siitä pihasta.
Odottelin pitkään ja lähdin kotiin.
Tuli tehtyä pitkä iltalenkki ja olin valheiden verkossa.
Jatkossa mulla ei ollut koskaan enää aikaa hänelle.
Ai kamala! 😄
Niska persereikä otteella ulos vaan
ilmoitatte alkavanne siivoamaan, kaikki mukaan vaan
👹
Mihin se nyt edes menisi, ulkonakin on kylmä?
Ei olle puhuttu enää moneen tuntiin hänelle mutta hän puhuu kuitenkin meille :O