Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eläkearvioni hyvä vai huono? En tajua tuosta...

Vierailija
10.03.2015 |

Arvio karttuneesta eläkkeestä 2014 mennessä

vähennyksineen kuluvan vuoden tasossa

393,20e.

Olen 35-vuotias. Nyt tulee vielä kotivuosia lasten kanssa. Mitä tasoa muilla ikäisilläni on? (Työvuosia takana 10 plus ne vuodet, jolloin eläkettä ei kertynyt).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jotain 420e kk aläkearvio, olen 40v, akateeminen, ollut yht n. 3v perhevapailla tuossa välissä(3 lasta). Käsittääkseni tuo ei ole ns. Koko eläke vaan se työeläkkeen osuus ja siinä pohjalle tulee joku pohjasumma tuon lisäksi. Mutta eipä tuo mullakaan mikään hyvä ole, pitkä koulutus on syönyt eläkettä.

Vierailija
2/4 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että normaali.

Vielä kun käyt eläkelaskurissa katsomassa, koska voit jäädä eläkkeelle ja miten lopputyöelämän palkkakertymä asiaan vaikuttaa... Itse olen 40, eläkettä koossa vähän alle 400e.

Laskurin mukaan - jos siis palkkani ei tästä nousisi - saavutan 2800 e kuukausieläkkeen 88 vuotiaana. Jes! Mallia nuoremmille, miten saappaat jalassa kaadutaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan hyvin on teillä kertynyt! Itselläni työeläkettä vasta 8e. Ja ikää 41.
Kannattaa kadehtia työkkärin orjia. Juuri muita töitä en ole saanut, amk - tutkinto on.

Vierailija
4/4 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tyoelake.fi/fi/Documents/elakelaskuri_2017.html

Tuonne niitä tietoja syöttämään.

Pistää miettimään, että mitä tästä työelämästä haluaa. Jos kerran eläkkeelle ei ole vara jäädä, niin eikö samantien voi tehdä työkseen jotain sellaista, mistä tykkää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan