Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, mitä vanhemmat miehet näkevät nuorissa naisissa.

Vierailija
10.03.2015 |

Ovat järjestäen huonokäytöksisiä siideripissiksiä kaikki. Mies joka viihtyy nuoren naisen kanssa, välittää sitten kai vain ulkonäöstä. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiiiis!

Vierailija
2/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehelle panopuu ja ylpeä siitä. Sen vaimo hoitaa ne muut asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, on niitä siideripissiksiä vanhemmissakin naisissa! Täällä yks 41-vuotias. Ja pöljät miehet tykkää näteistä naisista sisäisistä ominaisuuksista riippumatta. Se on luonnonlaki.

Vierailija
4/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, mitä vanhat miehet näkee katkerissa keski-ikäisissä tädeissä.

Vierailija
5/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempi mies saa nuoremman naisen, niin siinä mieskin nuorentuu vuosilla. Nuoremmat naiset noin pääsääntöisesti vaan ovat mukavempia ja vähemmän katkeria.

Vierailija
6/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää ja hedelmällisyyttä.

Vierailija
7/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:50"]

Ovat järjestäen huonokäytöksisiä siideripissiksiä kaikki. Mies joka viihtyy nuoren naisen kanssa, välittää sitten kai vain ulkonäöstä. 

[/quote]

Koeta muistella. Olit itsekin nuori joskus kauan sitten.

Vierailija
8/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempaa on helpompi manipuloida.

Vierailija
9/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:50"]

[/quote]

Viimeiset 200 miljoonaa vuotta urokset ovat olleet seksuaalisesti kiinnostuneita kaikista sukukypsistä naisista.

ylläri pylläri?  ja urokset säilyvät sukukypsinä naaraita pidempään.  

Vierailija
10/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:53"]Olen miehelle panopuu ja ylpeä siitä. Sen vaimo hoitaa ne muut asiat.
[/quote]
Ok, mä taas olin sen vaimo (lue: äiti) 21-vuotiaana 35-vuotiaalle miehelle. Pissikseksi en kutsuisi itseäni. Hoidin miehen kaikki raha- ja työasiat, siivosin ja laitoin ruokaa ja pyöräytin lapsenkin. Sitten alkoi riittää ja päästin sen menemään etsimään jonkun hoivaviettisen 18-vuotiaan.

Vierailija
11/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän 15 vuotta nuoremmasta rakastajattarestani koska hän on hauska, älykäs, seksuaalisesti avoin, energinen, kaikin puolin mukava tyyppi ja kaiken lisäksi vielä kauniskin. Tapaamiset toimii kaikilla tasoilla. Hän näkee mussa luultavasti sympaattisen hieman kokeneemman herrasmiehen, joka voi tarjota elämänkokemuksen tuomaa näkökulmaa ja tietysti myös hyvää seksuaalista nautintoa. 

Vierailija
12/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:53"]Olen miehelle panopuu ja ylpeä siitä. Sen vaimo hoitaa ne muut asiat.
[/quote]
On se ihanaa olla miehelle spermaämpärinä. Minäkin olen 45-vuotiaalle. Itse olen 23 :)

Vierailija
13/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia miehet suosii nuorempia:

1. Ulkonäkö. Monet jo 30-vuotiaista naisista on melkosen rupsahtaneita. Tyyliä voidaan kuvata sanalla käytännöllinen ja painoa sanalla runsas. Tai jos on laihakin, niin huono kunto/lihasvoima näkyy jo selvästi mm ryhdissä.

2. Jos nainen on kuitenkin kaikin tavoin edelleen viehettävä, mutta silti sinkku, niin sillä on varmasti vikaa luonteessa ja paljon. 

Nuoremmista naisista löytyy vaan paljon miellyttävämpää seuraa. 

Vierailija
14/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näkee? Hyväksikäytön kohteen.

Vierailija
15/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön väite aloituksessa, että nuoremmat olisivat jotain siideripissiksiä kaikki. Itse menin peräti naimisiin asti alle kaksikymppisenä itseäni 15 vuotta vanhemman kanssa, mutta en todellakaan ollut mitään pissistyyppiä, en ole koskaan ollut. Vakavaluonteinen uskovainen ihminen olin, kuten miehenikin. 

Vierailija
16/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:01"]

Jos vanhempi mies saa nuoremman naisen, niin siinä mieskin nuorentuu vuosilla. Nuoremmat naiset noin pääsääntöisesti vaan ovat mukavempia ja vähemmän katkeria.

[/quote]

Kivasti katkeroituu siinä vanhan sedän käsittelyssä.

Vierailija
17/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:10"]

Pidän 15 vuotta nuoremmasta rakastajattarestani koska hän on hauska, älykäs, seksuaalisesti avoin, energinen, kaikin puolin mukava tyyppi ja kaiken lisäksi vielä kauniskin. Tapaamiset toimii kaikilla tasoilla. Hän näkee mussa luultavasti sympaattisen hieman kokeneemman herrasmiehen, joka voi tarjota elämänkokemuksen tuomaa näkökulmaa ja tietysti myös hyvää seksuaalista nautintoa. 

[/quote]

Tai sitten vaan sun rahat.

Vierailija
18/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat sedät on ällöttäviä.
N24

Vierailija
19/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukan pillun

Vierailija
20/22 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:10"]

[/quote]

Tai sitten vaan sun rahat.

[/quote]

Valitettavasti aika pienellä osuudella vanhempiakaan miehiä on oikeasti niin paksu lompakko, että se jaksaisi naisia kiinnostaa. Herätkää urpot, ei kukaan nainen juokse jonkun keskituloisen taviksen rahojen perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme