Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua kun oon kipeenä!

Vierailija
10.03.2015 |

Oon ollu viimeks kipee vuonna nakki ja muusi enkä tiiä mikä oikein helpottais mun oloo..
Nokka on aika tukossa ja pieni yskä, muuten olo onki sitten aivan hirvee. Päätä ja niskojakin särkee.
Oon juonu kuumaa ja yrittäny levätä mut ei... Nyt on niin kuuma että haluaisin mennä suihkuun..?
Ei tuu edes uni ja oon viimeisenä parina yönä nukkunut vaan pari tuntia. Miten saisin olon helpottuun? Loppuviikosta ois tärkeää menoa enkä haluaisi missata sitä mutta tässä olossa musta ei oo mitää iloo :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumetta ei mittarin mukaan ole...

Vierailija
2/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenään vicks-sumutetta ja muuten juot finrexin juomia.
Nenä aukeaa lähes heti, on useita tunteja auki ja finrexin auttaa kun siinä on kipulääke, c-vitamiini ja kofeiini samassa paketissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo sitä kaapissa enkä pääse näin kipeenä sitä hakemaan :/ Se kyllä auttaisi...

Vierailija
4/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 03:00"]Nenään vicks-sumutetta ja muuten juot finrexin juomia.
Nenä aukeaa lähes heti, on useita tunteja auki ja finrexin auttaa kun siinä on kipulääke, c-vitamiini ja kofeiini samassa paketissa :)
[/quote]
Ja kofeiini pitää sitten kivasti valveilla. Juo mieluummin lämmintä mustaviinimarjamehua, sis. C-vitamiinia ja ota särkylääke tablettina. Ja nenäsumutteita käytä mahdollisimman vähän ettei tule kierrettä/jää koukkuun. Kokeile höyryhengitystä tukkoiseen oloon.

Vierailija
5/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla joo join kahvia, päätin kans et sitä en juo kun ei uni tuu. Höyryhengitystä kokeilin mutta ei tunnu auttavan... Kuumaa mehua on nyt menny kyllä monta litraa, se helpottaa hetkeks. Tää päänsärkykään ei buranalla lähe :D

Vierailija
6/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt menen suihkuun, niin kylmään vai kuumaan? Aamulla kävin kuumassa suihkussa. :o

Vierailija
7/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 03:08"]Jos nyt menen suihkuun, niin kylmään vai kuumaan? Aamulla kävin kuumassa suihkussa. :o
[/quote]
Kumpi tuntuu paremmalta, kun kokeilet...

Vierailija
8/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepoa vaan, vaikka se kyllästyttääkin :D

Vierailija
9/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla buranan lisäksi paracetamolia? Tämä yhdistelmä toimii paremmin kuin burana yksin. 

Vierailija
10/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kurkkukipua? Siihen auttaa jää. Se puuduttaa.

Vierailija
11/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia on. Kurkku tajuttoman kipee..

Vierailija
12/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry kasi alapeukusta...oli tarkoitus yläpeukuttaa.

Vierailija
13/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti nukkumista. Katso jotain leffaa, tai kuuntele musiikkia. Ja tosiaan burana ja paracetamol yhtaikaa. Katso vaan, että et ota liikaa.

Vierailija
14/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 03:25"]Älä mieti nukkumista. Katso jotain leffaa, tai kuuntele musiikkia. Ja tosiaan burana ja paracetamol yhtaikaa. Katso vaan, että et ota liikaa.
[/quote]
Eiks kipeenä kuulu nukkua? Mä en osaa auttaa muutenku et juo kuumaa

Vierailija
15/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin sairastaa tän yön sun puolestasi. Oon itse eläkkeellä ja kipeenä, niin samalla menis. Muista että täällä av:lla on paljon myötätuntoisia ihmisiä. (Ihme kyllä) sun puolestasi.

Vierailija
16/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 03:29"]Mä voisin sairastaa tän yön sun puolestasi. Oon itse eläkkeellä ja kipeenä, niin samalla menis. Muista että täällä av:lla on paljon myötätuntoisia ihmisiä. (Ihme kyllä) sun puolestasi.
[/quote]
Hah, kiva kuulla :D Koira raasu ei ymmärrä miks käydään lyhyemmillä lenkeillä..

Vierailija
17/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää nii paljon etten jaksa kattoo ees leffaa mut uni ei silti tuu

Vierailija
18/18 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Tuleeko haukku ees lohduttaan?