Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tulee jatkuvasti toisen osoitteen postia

Vierailija
09.03.2015 |

Vuoden päivät jo tullut toisen osoitteen postia. Asiasta sanottu postiin MONTA KERTAA ja kuskattu postia ko.asunnon postilaatikkoon/annettu postinjakajalle.

Ko. Osoite on muuten eri, kuin meillä, mutta kadun numero ja asunnon numero samat. Nimetkin ihan eri. Esim: Matti Mannonen kauppakatu 3B ja Pentti Suomalainen ostoskatu 3B. Meidän asuntojen välillä 800m.

En tajua, miten tuota postia voi tulla edelleen. Viimeisin kirje palautettiin postilaatikkoon. Kirjeen päälle kirjoitettiin,että tullut osoitteen xxxx (meidän osoite) ja tänään toi posti saman kirjeen MEIDÄN LAATIKKOON.

Menee hermot!! Kohta heitän kirjeet roskiin.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 16:48"]Meillä ei näytä loppuvan. En ymmärrä miten meille voi tulla kirje jo toistamiseen, jossa eri nimi, eri kadunnimi ja vielä kissan kokoisilla kirjaimilla että tullut väärään osoitteeseen ja tämä väärä osoite siihen perään. Joku tekee nyt kiusaa tahallaan. Tuo kirje oli pankista. Olisi aika sikamaista heittää roskiin. On tullut lisäksi sähkölaskua ja ulosotostakin.

Ap
[/quote]

just :/ no ei oo ihme että tulee ulosotostakin kun posti sekoilee. Käy tämän toisen ovella ja keskustelkaa asiasta ? Ja voihan tuosta jo johonkin valittaa kun jatkuvasti tulee väärää postia huomautuksista huolimatta

Vierailija
22/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pistän ex asukin postit aina roskiin.  Paperinkeräykseen siis.

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikkakunta?

Vierailija
24/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos tulisi edellisen asukkaan postia, mutta asumme omakotitalossa, jossa ei entisiä asukkaita ole.

Ap

Vierailija
25/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillevtulee vähintään kerran viikossa jonkun muun postia, aina eri ihmisten. Nimessä tai osoitteessa ei ole välttämättä muuta samaa kuin kaupunki. Todelka ärsyttäväö kuskata jatkuvasti niitä postilaatikkoon, kun ei sellaista ole edes ihan vieressä. Taitaa näkyä ne henkilöstövähennykset siinä, että työt tehdään hosuen ja asiakkaat saavat kärsiä. Ties miten paljon omaa postia on jäänyt saamatta.

Vierailija
26/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee jatkuvasti toisten posteja. Välillä ei ole muuta yhteistä, kun postinumero. Näitä mä kuskaan jatkuvasti minnekin. Mutta meidän postit ei vaan löydä perille..

Vierailija
27/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 16:25"]

Itse viskon aina suoraan roskiin jos tulee väärää postia. Niin paska firma kyllä muutenkin että en rupea heidän työtään tekemään heidän puolestaan. Visko vaikka siihen maahan laatikon viereen jos sitä postia tulee päivittäin, ei ole sinun ongelmasi.

[/quote]

No, voi suurkiitos sinulle! Olen menettänyt muun muassa magneettikuvausajan sen vuoksi ettei posti ole tullut perille. Minulle itselleni ei ole suuri vaiva laittaa väärin jaettua postia postilaatikkoon ja kirjoittaa päälle VÄÄRIN JAETTU. Mutta nykyihmisillä ei näköjään hoksottimet pelaa tuota tehdäkseen. Niissä roskiin nakatuissa posteissa voi olla jollekulle tärkeitä kirjeitä esim. sairaalasta.

Vierailija
28/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tilata tärkeimmät laskut söhköpostiin tai verkkopankkiin. Ei jää laskut postin takia saamatta.

Vierailija
29/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein osoitteenmuutokset ihan asiallisesti, kun muutin syyskuussa. Edelliseen asuntoon muutti lähisukulaiseni. Postiani meni sinne vielä joulukuussakin, mutta onneksi kyseessä  oli sukulainen, jolta sain nämä postit. Matkaa on useita kilometrejä ja osoite ei uusi pätkääkään muistuta entistä. 

Vierailija
30/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä postiin ja tee valitus.

Vierailija
31/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 lisää, että mulla tulee lähes kaikki laskut verkkopankkiin, mutta nuo olivat muita posteja. 

Vierailija
32/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin tuli aikanaan parin vuoden ajan viereisellä kadulla asuvan postia (sama talonumero, eri nimi). Kuskasin alkuun oikeaan laatikkoon, sitten aloin palautella niitä postilootaan, lopulta kävin postitoimistossa jossa käskettiin tehdä kirjallinen huomautus asiasta. Tein, ei vaikutusta. Lopulta aloin laittaa ne suoraan roskiin koska olin sitä mieltä että olen kaiken mahdollisen jo tehnyt enkä ala postin töitä ilmaiseksi sen enmpää tekemään. Sitten se pikkuhiljaa loppui.

Vierailija
33/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, olethan laittanut myös Postin sivujen kautta palautetta? Tällöin palautteesi käsittelevät esimiehet, ja on edes jotain toivoa, että alkaa tapahtua, kun ei lähiposti tuon vertaa reagoi.

Vierailija
34/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miks et voi kertoa paikkakuntaa?

Vierailija
35/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 16:25"]

Itse viskon aina suoraan roskiin jos tulee väärää postia. Niin paska firma kyllä muutenkin että en rupea heidän työtään tekemään heidän puolestaan. Visko vaikka siihen maahan laatikon viereen jos sitä postia tulee päivittäin, ei ole sinun ongelmasi.

[/quote]

No, voi suurkiitos sinulle! Olen menettänyt muun muassa magneettikuvausajan sen vuoksi ettei posti ole tullut perille. Minulle itselleni ei ole suuri vaiva laittaa väärin jaettua postia postilaatikkoon ja kirjoittaa päälle VÄÄRIN JAETTU. Mutta nykyihmisillä ei näköjään hoksottimet pelaa tuota tehdäkseen. Niissä roskiin nakatuissa posteissa voi olla jollekulle tärkeitä kirjeitä esim. sairaalasta.
[/quote]

Minunko vikani se on? Itke postille, en ole vastuussa tuntemattomien magneettikuvauksista tai posteista.

Vierailija
36/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 16:25"] Itse viskon aina suoraan roskiin jos tulee väärää postia. Niin paska firma kyllä muutenkin että en rupea heidän työtään tekemään heidän puolestaan. Visko vaikka siihen maahan laatikon viereen jos sitä postia tulee päivittäin, ei ole sinun ongelmasi. [/quote] No, voi suurkiitos sinulle! Olen menettänyt muun muassa magneettikuvausajan sen vuoksi ettei posti ole tullut perille. Minulle itselleni ei ole suuri vaiva laittaa väärin jaettua postia postilaatikkoon ja kirjoittaa päälle VÄÄRIN JAETTU. Mutta nykyihmisillä ei näköjään hoksottimet pelaa tuota tehdäkseen. Niissä roskiin nakatuissa posteissa voi olla jollekulle tärkeitä kirjeitä esim. sairaalasta. [/quote] Minunko vikani se on? Itke postille, en ole vastuussa tuntemattomien magneettikuvauksista tai posteista.

[/quote]

Sinua ei varmaan haittaa, että sinun postillesi tehdään ihan samoin? Laskut sulla ehkä tulee verkkopankkiin, mutta hyvä, ettei sun tarvitse mennä mihinkään juhliin, tai haittaa saada tietoa jostain perinnöstä tai mahdollista kutsua todistajaksi johonkin oikeuteen todistajaksi (rikos olla menemättä) yms. koska sinä annat selvästi luvan heittää kaiken väärään osoitteeseen menevän postisi roskiin. Se on sinun ongelmasi, jos sinä saat seuraamuksia siitä, eikö niin? 

Vierailija
37/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani osoitteeseen oli kerran kesällä tullut muuten toiselle tarkoitettu erään oppilaitoksen paksu kirjekuori. Hän ei ollut ollut hetkeen paikalla. Toivottavasti oikea omistaja sai kirjeen ajoissa tai oli ymmärtänyt kysyä tilannettaan, sillä paksu kirjekuori tarkoittanee kai aina hyväksymistä? Kävimme pojan kanssa soittamassa oikean osoitteen ovikelloa, mutta ei ollut paikalla. Laitoimme sitten postiluukkuun ja mukaan lapun, että ottaa yhteyttä jos tuli ongelmia, koska posti on jakanut kirjeen väärin ja voimme todistaa. Ei kuulunut mitään, joten ongelmia ei tainnut tulla. Aika paskiainen, joka tuollaisen heittää roskiin ja jos joku tekee sellaiselle tyypoille saman, se on kyllä ihan oikein sitten. 

Vierailija
38/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut palautetta postiin netissä ja postinkantajan kautta. Ja joku kyseli paikkakuntaa, niin Vantaa.

Ap

Vierailija
39/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minäkin voin hoitaa työni päin vittua ja ulkoistaa sen muille. Mitä jos lääkärikään ei jalsa hoitaa potilasta niin pistää kotiin, hoitakoon joku kansalainen joka löytää sen kadulta lääketokkurassa. Ja jos ei hoida niin vika ei ole lääkärin vaa sen joka tuli sitä tyyppiä ekana vastaan.

Vierailija
40/40 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se työ on nykyisin sellaista, etten missään muualla ole kohdannut. Vuoden takaisten yt neuvottelujen jälkeen ei ole aikaa muutakun niska limassa painaa. Työntekijöiden päivät venyvät 12 tuntisiksi kun työantaja syyllistää tekemään ylitöitä. Sairasta.. En puolustele, mutta huhhuh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi