Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Spinning ja jalkapohjien kipu.

Vierailija
09.03.2015 |

Spinnigissä alkaa sattumaan päkiään. Ensin alkaa 2 pienintä varvasta puutumaan tai menemään tunnottomaksi ja hetken päästä keskeltä päkiää sattuu todella paljon. Mikään ei auta siihen, paitsi välillä tunnin jatkuminen ja sen rankentuminen. Mulla on Chimanon pyöräilykengät, mutta ne ovat jo vanhahkot. Mikään rasitusvamaakaan se tuskin on, koska pitkien taukojenkin jälkeen tulee.

Kävellessäni mukulakivilla tuo sama oire tulee, mutta niin pahana etten pysty astumaan normaalisti ja joskus, kun olen istunut jalka koukussa, niin jalan päälle ei voi astua ja tuntuu kuin joku jänne venyisi kipeästi.

Sekavaa selitystä, toivottavast joku sai selvää ja osaa sanoa mistä tuo jalkapohjan kipuili oikein voi johtua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa vastaavaa ja meni ohi, kun hankin uudet kengät.

Vierailija
2/4 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy varmaan myös hankkia uudet kengät. Nuo ovat jo aika vanhat, joten syy voi löytyä hyvinkin sieltä. 

Kiitti!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kovapohjainen pyöräilykenkä lienee varmin vastaus. Ne on nykyään aika halpoja ja peruslenkkarit meneekin äkkiä pilalle.

Vierailija
4/4 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shimanon kengissä on aina todella kapea lesti. Kannattaa ainakin kokeilla muitakin merkkejä. Esim. Spezialized toimii mulla.