Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä viehättää korkeissa poskipäissä? En ymmärrä..

Vierailija
09.03.2015 |

Siinäpä se jo tuli otsikossa. Itselläni on korkeat poskipäät enkä itse pidä niitä erityisen kauniina. Mieheni on sanonut että tuskin pitäisi minua yhtä kauniina ilman korkeita poskipäitäni. Minusta ne ovat melkein jopa rumat. Miksi korkeita poskipäitä arvostetaan niin paljon??

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ihmetellyt samaa. Aluksi en edes tiennyt, miten korkeat poskipäät "määritellään", mutta kävi tosiaan ilmi, että itselläni on sellaiset. Olen itse aina ihaillut sitä, että poskipäät eivät juurikaan erotu kasvoista (posken linja on aivan sileä eikä mitään kasvojen luustoa juurikaan erotu). Itseäni on luultu venäläisen näköiseksi ym., joten olen traumatisoitunut ulkonäköpiirteistäni ja inhoan kasvojani, joten ihailen kaikkia sellaisia piirteitä, jotka ovat ulkonäölleni vastakkaisia. Onneksi miehelläni ei ole korkeita poskipäitä, joten toivottavasti myös lapset perivät kasvojen mallin, joka on miellyttävämmän näköinen (="matalat" tai huomaamattomat poskipäät).

Vierailija
2/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole poskopäitä ollenkaan ja olen kadehtinut aina sellaisten omistajia. Milla on kapeat kasvot ja poskipäiden tilalla kuopat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 01:52"]

Millaiset on korkeat poskipäät? En usko että JV:llä on korkeat poskipäät.

[/quote]

Samaa mieltä, korostuneet mutta eivät korkeat.

Sen sijaan Kate Mossilla on korkeat:

http://cdni.condenast.co.uk/320x480/k_n/Kate-Moss-Molton-Brown04-Vogue-17Apr13-PR_b_320x480.jpg

Vierailija
4/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeat poskipäät valahtavat jossain vaiheessa ikävästi. Olkaamme siis siis onnellisia koska säilymme pidempään nuorekkaina.

Vierailija
5/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä korkeita poskipäitä voi meikata kauniiksi. :) Youtubessa löytyy paljon hyviä videoita, millä niitä saa korostettua edukseen. Itsellä on pyöreä "lauta"naama, siksi en pysty käyttämään poskipunia (paitsi aurinkopuuteria varjostukseen).

Vierailija
6/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 13:12"]

Korkeat poskipäät valahtavat jossain vaiheessa ikävästi. Olkaamme siis siis onnellisia koska säilymme pidempään nuorekkaina.

[/quote]

Korkeat poskipäät eivät valahda mihinkään, koska ne johtuvat kasvojen luuston rakenteesta.

Vierailija
7/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeilla poskipäillä ei suinkaan tarkoiteta noita poskipalloja vaan sitä että poskiluut ovat pituussuunnassa ylhäällä kasvoissa. Tuossa Jenni vartiaisen kuvassa ei poskipäitä edes näy.
Englanniksi cheek bones. Nuo pallerot ovat cheek apples.

Vierailija
8/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, en minäkään ymmärrä. Mulla on sellaiset ja VIHAAN sitä kun ne menee nauraessa sellaisiksi "palloiksi".

Vierailija
9/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 01:52"]

Millaiset on korkeat poskipäät? En usko että JV:llä on korkeat poskipäät.

[/quote]

Samaa mieltä, korostuneet mutta eivät korkeat.

Sen sijaan Kate Mossilla on korkeat:

http://cdni.condenast.co.uk/320x480/k_n/Kate-Moss-Molton-Brown04-Vogue-17Apr13-PR_b_320x480.jpg

[/quote]

Malleilta yleensä edellytetään korkeita poskipäitä.

Vierailija
10/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina Joliella on korkeat poskipäät. http://imageserver.moviepilot.com/angelina-jolie-2-here-are-5-ladies-who-are-the-splitting-image-of-angelina-jolie.jpeg?width=1600&height=1000 Myös monilla miesmalleilla (siis miespuolisilla "huippumalleilla" on korkeat poskipäät, esim. http://images.totalbeauty.com/uploads/editorial/assets/sean_large_01.png

Itse tykkään tosiaan "matalista" poskipäistä enemmän, ohessa kuva: http://rochellebarlow.com/wp-content/uploads/2013/07/full-cheeks.jpg Mutta kyseessä on makuasia.

Vierailija
11/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän huippumuodin tuntijoiden lempisarjassa Todella upeeta todettiin, että korkeat poskipäät ovat kateuden aihe ja iättömyyden tae: "Kyse on vain luustosta, Patsy, koko minun ruhoni roikkuu näistä poskipäistä." :)

Vierailija
12/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 13:31"]

Niitä korkeita poskipäitä voi meikata kauniiksi. :) Youtubessa löytyy paljon hyviä videoita, millä niitä saa korostettua edukseen. Itsellä on pyöreä "lauta"naama, siksi en pysty käyttämään poskipunia (paitsi aurinkopuuteria varjostukseen).

[/quote]

Ai, minä taas saan varjostuksilla, poskipunalla ja helmiäis-korostusvärillä saamaan naamani näyttämään ihan muulta kuin siltä muodottomalta kuunaamalta, joka olen ilman meikkiä. Jopa korkeaposkipäiseltä.

Vierailija
13/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä näköinen sinä olet korkeine poskipäinesi, mutta tässä nainen jolla ne ovat kauniit:

http://nrj.fi/wp-content/uploads/2014/08/Jenni-Vartiainen-900x400.jpg

Vierailija
14/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

(Ne on kauniit.)

Vierailija
15/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 13:43"]

Korkeilla poskipäillä ei suinkaan tarkoiteta noita poskipalloja vaan sitä että poskiluut ovat pituussuunnassa ylhäällä kasvoissa. Tuossa Jenni vartiaisen kuvassa ei poskipäitä edes näy. Englanniksi cheek bones. Nuo pallerot ovat cheek apples.

[/quote]

Totta. Jenni Vartiaisen palloposket ovat hirvittävän rumat, kuten koko eukkokin.

Vierailija
16/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:58"]En tiedä minkä näköinen sinä olet korkeine poskipäinesi, mutta tässä nainen jolla ne ovat kauniit:

http://nrj.fi/wp-content/uploads/2014/08/Jenni-Vartiainen-900x400.jpg
[/quote]

Et ole tosissasi? Juuri tuollaiset minullakin on. Hyi kun kirpaisi tuo kuva. Siis kaunis nainen muuten mutta nuo posket, ja samanlaiset itsellä..

Vierailija
17/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hamsteriposket sitten parempi vaihtoehto?

Vierailija
18/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun silmien värin vaihtais tuohon kuvaan ja vähän pyöreyttä nenään niin voisi olla omakuva :O Ap.

Vierailija
19/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jenni Vartiaisella korkeat poskipäät? Kertokaa mulle, millaiset edes on korkeat poskipäät? Oonko väärässä, kun mun mielestä Jenni ei ole mikään malliesimerkki korkeista poskipäistä?

Minkälaisistä poskista/poskipäistä ap pitää? Linkkaa kuva.

Vierailija
20/50 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 01:30"]

Onko Jenni Vartiaisella korkeat poskipäät? Kertokaa mulle, millaiset edes on korkeat poskipäät? Oonko väärässä, kun mun mielestä Jenni ei ole mikään malliesimerkki korkeista poskipäistä?

Minkälaisistä poskista/poskipäistä ap pitää? Linkkaa kuva.

[/quote]

Äkkiseltään sanoisin että kyllä Jenni Vartiaisen kasvot on kauneimpia mitä tästä maasta löytyy. Ja poskipäät myös. Pyöreiden pallero-pullanaamojen kannattajt tietty eri mieltä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä