Onpas Robinilla karvaiset jalat!
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:29"]
Mun poika on samanikäinen, vaalea ja yhtä karvainen.
[/quote]
Taitaa tosiaan joillekkin tulla yllätyksenä, ettei tuon ikäset pojat luonnontilassaan välttämättä mitään silosääriä enää todellakaan ole :D
Karvaiset sääret ovat pojilla/miehillä ovat todella seksikkäät, vaikka kainalot ja munakarvat siistitäänkin.
Kasvaakohan sillä jo parta? Tai kasvaako mammojen vastaavan ikäisillä? Ehkä viiksenhaituvia? :D
Ja lapsenpyöreys kadonnut kasvoista, ei ole enää niin suloinen :(
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:01"]
Ja lapsenpyöreys kadonnut kasvoista, ei ole enää niin suloinen :(
[/quote]
Joo voi ei, siitä tulee vielä aikuinen mies. Äkkiä nyt jotain kehityksenpysäytys hormoneja kehiin vai onko jo myöhäistä :(
Voi ei, näinkö kuivuu mammojen märät päiväunet?
olis mukava nähdä se teiniviiksisenä :)
Mammat ihmettelee miehen karvasia jalkoja. Tervetuloa todellisuuteen, ei ihme ettei miehissä ole onnea...
Ehkä Robin onkin yrittänyt sheivata karvasääriään, mutta haavasta päätellen jotain on mennyt vikaan ;)
Uh! Poitsun pitäisi käydä sokeroinnissa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:21"]
Uh! Poitsun pitäisi käydä sokeroinnissa.
[/quote]
Miksi?
Kamalan epäsiistit karvakoivet. Kyllä tosikundi hoitelee karvansa pois.
Minä kuulin Robinin ikäisenä niin monta apinavitsiä että aloin ajelemaan jalat ainakin shortsikadella. Hirveän vaivalloista kyllä kun tummat karvat ja kasvavat niin nopeasti! -M24
Omg!!! Robin on salee vammainen kun sillä kasvaa jalkakarvoja :0 apuuuaaaaa
Itse en kyllä ihan tollasesta pehkosta pidä, karvoista en oikeastaa koskaan ole liiemmin pitänyt miehillä sen enempää kuin naisillakaan. Tuntuvat ilkeiltä ja ovat rumia. Kainaloissa keräväät bakteereja ja voivat herkemmin haista. Alapäässä pidän karvat ettei mee ylimääräsiä bakteereja mutta siistin kyllä enkä pidä kauhean pitkiä karvoja sielläkään.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:39"]Itse en kyllä ihan tollasesta pehkosta pidä, karvoista en oikeastaa koskaan ole liiemmin pitänyt miehillä sen enempää kuin naisillakaan. Tuntuvat ilkeiltä ja ovat rumia. Kainaloissa keräväät bakteereja ja voivat herkemmin haista. Alapäässä pidän karvat ettei mee ylimääräsiä bakteereja mutta siistin kyllä enkä pidä kauhean pitkiä karvoja sielläkään.
[/quote] mutta jatkan viä ettei makuasioista sovi kiistellä:) joku tykkää mut ite en
Mun poika on samanikäinen, vaalea ja yhtä karvainen.
No onpas todella kummallista muutenkin tummapiirteisellä nuorella miehellä..Sheivaamallahan nuo hoituu jos haluaa.