Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaisella ihmisellä löytyy selityksiä joka asiaan?

Vierailija
08.03.2015 |

??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistilla

Vierailija
2/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä muilla??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhoilla ihmisillä joiden sukupolvessa "en tiedä" oli osoitus, että on idiootti. siksi nykyiset poliitikotkin jauhavat vaikka eivät tiedä asiasta.

Vierailija
4/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan tilanteita joissa ihminen on esimerkiksi myöhässä, ei voi pyytää anteeksi vaan selitystä pukkaa..

Vierailija
5/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu selityksistä ja asiayhteydestä. Kai osaat vähän tarkentaa?

Vierailija
6/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisteilla

Vierailija
7/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan, millaisia selityksiä ja millaisiin asioihin. 

Minä esimerkiksi osaan tarkastella asioita hyvinkin monelta kantilta ja pyrin auttamaan myös ystäviäni ymmärtämään, mistä mikin asia johtuu. Esimerkiksi yksi kaverini ei ymmärrä millään tilastoja. Hän ei osaa tulkita taulukoita ja joudun selittelemään hänelle vaikka mitä, jotta hän saisi tehtyä koulutehtävänsä ajoissa. Toinen kaverini taas ei ymmärrä vaalilaskutapaa eduskuntavaaleissa ja olen joutunut selittämään sen hänelle noin miljoona kertaa. 

Typerä kysymys, ap. Ilmeisesti etsit jotakin tiettyä vastausta, mutta en nyt jaksa sun leikkejäsi. 

Vierailija
8/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:23"]

Riippuu ihan, millaisia selityksiä ja millaisiin asioihin. 

Minä esimerkiksi osaan tarkastella asioita hyvinkin monelta kantilta ja pyrin auttamaan myös ystäviäni ymmärtämään, mistä mikin asia johtuu. Esimerkiksi yksi kaverini ei ymmärrä millään tilastoja. Hän ei osaa tulkita taulukoita ja joudun selittelemään hänelle vaikka mitä, jotta hän saisi tehtyä koulutehtävänsä ajoissa. Toinen kaverini taas ei ymmärrä vaalilaskutapaa eduskuntavaaleissa ja olen joutunut selittämään sen hänelle noin miljoona kertaa. 

Typerä kysymys, ap. Ilmeisesti etsit jotakin tiettyä vastausta, mutta en nyt jaksa sun leikkejäsi. 

[/quote]

älä selitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi