Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaiaisin alkaa syömään kunnon kotiruokaa

Vierailija
05.12.2021 |

Olen syönyt vain einesvalmis aterioita. Syy on se etten jaksa tehdä . Onko paha? haluaisin silti syödä omatekoista kotiruokaa, mutta tuntuu raskaalta tehdä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-ha

Vierailija
2/8 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat vaan tekemään niin huomaat ettei se niin suuri vaiva ole, ja välillä kun laiskottaa tai väsyttää niin syöt silloin eineksiä. Aloita nopeista ja helpoista ruuista niin totut tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitopalvelut tekee myös toiveiden mukaista ruokaa toiveiden mukaisia annoksia.

Vierailija
4/8 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele, niin lopulta on raskaampaa odottaa pikaruuan valmistumista kuin tehdä itse ruokaa. Edellisestä ruuasta on hyvä saada pohjat seuraavan päivän ruokaan. Esim. tänään uuniperunoita ja kanaa, huomenna perunan- ja kananjämiä omelettiin ja ylihuomenna kananjämiä pitsaan.

Vierailija
5/8 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitat vaan tekemään niin huomaat ettei se niin suuri vaiva ole, ja välillä kun laiskottaa tai väsyttää niin syöt silloin eineksiä. Aloita nopeista ja helpoista ruuista niin totut tekemään.

Voisitko suositella nopeita ja helppoa ruokia? :)

Vierailija
6/8 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele, niin lopulta on raskaampaa odottaa pikaruuan valmistumista kuin tehdä itse ruokaa. Edellisestä ruuasta on hyvä saada pohjat seuraavan päivän ruokaan. Esim. tänään uuniperunoita ja kanaa, huomenna perunan- ja kananjämiä omelettiin ja ylihuomenna kananjämiä pitsaan.

Niin on varmaan ja tekee mieli kamalasti "kunnon" kotiruokaa!

Vierailija
7/8 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat nopeita siinä mielessä, että uuniruoka kypsyy itsestään. Valmiikisi maustettu broileri vuokaan ja perunat alumiinifolioon ja samalla uuniin, omelettiin rikot munan ja lisäät muut ainekset ja pitsan voit tehdä valmiin pakastepitsapohjan päälle ja käyttää valmista paseerattua tomaattia  sen kastikkeena nopeiten.

Vierailija
8/8 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen! Sopii muutenkin konkreettinen tekeminen nykyajan ruutujen katsomisen rinnalla. Itse aloittaisin sinuna sillä ruoalla mitä tekee mieli. Tykkäätkö kanasta? Etsi joku helppo kanaresepti. Yleisiä klassikkoja on esimerkiksi makaronilaatikko, kinkkukiusaus, kalakeitto ja vaikka kasvissosekeitto. Aloita pienellä ja helpolla niin kynnys on matalampi. Ihan kaikkea ei kotiruoassakaan tarvitse alusta saakka tehdä itse. Tsemppiä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi