Monta kertaa viikossa on sopiva/hyvä sinulle harrastaa seksiä?
Monta kertaa viikossa on sinulle sopiva/hyvä harrastaa seksiä?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 08:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:52"] Päivittäin! Mieheni ei ihan pysy mun tahdissa. [/quote] Siis haluaisitko haluta harrastaa vai haluaisitko harrastaa? Ne on eri asioita? Väitän että suurin osa työssäkäyvistä ihmisistä ja varsinkin jos on lapsia ei todellakaan jaksaisi tai edes haluaisi naida joka päivä. Se että seksi tulee mieleen ei tarkoita että sitä oikeasti haluaisi harrastaa joka päivä. Itse olen ilman perhettä harrastanut pitkän aikaa seksiä joka päivä (reilu vuoden) ja kyllä se oli raskasta. Se että haluttaa ei tarkoita että aina haluaa seksiä. Siitä tulee melkein pakko ja suoritus. Kun olet vain väsynyt ja vittuuntunut niin ei kun nussimaan ja kun se ei ikinä kestä alta tuntia niin on siinä veto pois. Nyt kun on lapsia niin ei tulisi mitään. Itse olen suorastaan yliseksuaallinen ihminen ja masturboin joka päivä mutta seksiä en jaksaisi harrastaa. Masturbointi on nopeata, helppoa ja sen voi tehdä just silloin kun haluaa (ainakin melkein). Jokainen joka puhuu että haluaa monta kertaa päivässä niin kokeilkaa. Tietenkin se rakastuessa nuorena menee mutta kun kummallakin on työt, lapset, harrastukset, koti hoidettavana jne, niin ei sitä todellakaan jaksa joka päivä nussia edes yhtä kertaa saati montaa kertaa. Haastan kaikki kokeilemaan: Tehkää sopimus puolisonne kanssa: Seksiä harrastetaan JOKA IKINEN päivä tuli mikä tuli. Oli miten väsynyt tahansa, miten kiire tahansa ja ellei ole kuolemantaudissa niin edes sairaus ei riitä syyksi kieltäytymiselle. Joka päivä seksiä alusta loppuun kummallekkin orgasmi ja yhdyntä. Jos on kolmena päivnä mahataudissa niin ne kolme kertaa pitää ottaa seuraavana neljänä päivänä kiinni. Eli seuraavana neljänä päivänä naidaan seitsemän kertaa jne. Tehkää sitä vuosi ja katsokaa miltä tuntuu. [/quote] Miksi tuollainen pakko? Sehän tappaa halut. Mutta väitätkö, että olen epänormaali, kun haluan harrastaa seksiä joka päivä? Ekat kaksi vuotta suhteessamme oli seksiä joka päivä, joskus kahdesti. Lasten syntymän jälkeen 5-7 päivänä viikossa viimeiset yli kuusi vuotta ollut tämä tahti ja niitä lapsiskin siunaantunut lisää. Arki on kiireistä, mutta kyllä silti on ihanaa iltasella hankkia yhdessä molemmille orgasmi ja käydä hyvällä mielellä nukkumaan. Vahvistaa parisuhdettakin. Eikä meillä tuntia kyllä mene kuin ehkä 1-2 kertaa viikossa. Muuten on arkiseksiä. Minäkin masturboin joka päivä. Mutta en haluaisi tehdä sitä kahdesti, kiva, että mies haluaa hoitaa toisen kerran:) N31
[/quote]
Lähes sama meillä kun N31:llä. Ei ole mikään PAKKO harrastaa seksiä joka päivä ja kun sitä on niin usein ei ole mitään suorituspakkoa molempien saada joka kerta. Seksiä on kuitenkin niin usein, että siitä kumpikin kyllä viikon aikana omansa saa. Tai pakkoa rajoittaa seksin määritelmää siihen, että sen olis aina sisällettävä yhdyntä. Ymmärrän kyllä, jos se kävis ajallaan puuduttavaksikin tai ainakin tuntuisi todella rajoittavalta. Yleensä se halu vaan kuitenkin ihan itsellään herää kun mennään päikkäriaikaan lepäilemään tai illalla nukkumaan. Ei siinä tarvitse kun toisen alkaa halailla ja suukotella niin johan ne halut herää toisellakin ihan siinä tilanteessa ilman, että sitä on tarvinnut erikseen suunnitella ja päivän aikana miettiä. Ihan näin vaan seksiä tulee harrastettua lähes päivittäin eikä tunnu yhtään vaikealta, vaikka meilläkin on yhteiselämää takana 9 vuotta ja toinen lapsi tulossa piakkoin. En edes koe olevani erityisen seksuaalinen. Mun on vaan helppo syttyä kosketuksista ja laukean melko helposti, joten tarvittaessa on seksikin helppona ja nopeanakin yhtä tyydyttävää kun pitkätkin sessiot, vähän eri tavalla vaan. N27
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:57"]
10, miksi seksi kestää niin kauan aina teillä? Meillä kesto on yleensä 5-15 minuuttia. Puoli tuntia on jo pitkä sessio ja sitä pidempään ollaan harrastettu ani harvoin jos koskaan. MuMutta tosiaan vähintään kerran päivässä haluaisin, mies korkeintaan kolme kertaa viikossa :(
[/quote]
Kuka tollasia 5 minuutin panoja haluaa? Johan kunnon pillun nuolenta kestää paljon kauemmin. Sitten on suihinottoa jne. Yhdyntä kestää sen puolituntia vähintään.
Noi 5 minuutin panot on sellaisia mitkä nussitaan kuiviltaan ilman mitään esileikkejä vaikka julkisessa vessassa.
[/quote]
Mä olen kyllä täysin samaa mieltä, tai itse ainakin lasken siihen seksiin myös sen esileikin ja mahdollisesti jälkihalit ja pusutkin ja tosiaan, kyllä siihen pelkkään naisen nuolemiseen voi mennä helposti 20+ minuuttia! Eikä meillä kyllä mieskään koskaan laukea ihan viidessä minuutissa ja miksi pitäiskään, seksi on parasta hitaasti nautittuna! ;)
1-3 kertaa kuukaudessa. Mieheni haluaa useammin (2 kertaa viikossa). En jaksa niin paljon käyttää siihen aikaa. Paljon mukavampi esim. jutella miehen kanssa, kun lapsi saatu nukkumaan. Tai tehdä jotain omia juttuja. N32.
21, ehkä sinulle, mutta ei minulle. Jokainen tyylillään.
N31