Antibiootit ja lämmön nousu
Onko normaalia että aluksi lämpö voi nousta ja hieman kuumeinen olo vai pitäisikö tässä huolestua?
Kommentit (7)
Tulehdus viisaudenhampaassa, Dalacin 300mg määrätty koska olen raskaana ja lämpö on noin 37. Tänään aloitin kuurin ja kaksi tablettia oon ottanut. Pahin särky on helpottanut mutta muuten olo kaamea. :(
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:16"]Tulehdus viisaudenhampaassa, Dalacin 300mg määrätty koska olen raskaana ja lämpö on noin 37. Tänään aloitin kuurin ja kaksi tablettia oon ottanut. Pahin särky on helpottanut mutta muuten olo kaamea. :(
[/quote]
Antibiootti ei ole vielä tehonnut, normaalia. Eri asia jos olisit syönyt monta päivää kuuria.
Okei.. Miks ei sitä poisteta? Luulis et olis järkevämpää poistaa, kun ottaa se riski et tulehdus leviää? No anyway jos ei ton enempää nouse lämpö niin ihan normaalia.. Jos nousee vielä niin huomenna kävisin lääkärissä
Säälittävää miten uusavuttomia ihmiset ovat
Ja tämäkin aloitus piti monelle palstalle laittaa.
En ole joutunut elämässäni syömään juurikaan antibioottikuureja joten totta kai minua mietityttää.
Eikä hammasta poisteta kun olen alkuraskaudessa, eikä etenkään pahasti tulehtuneena, joten se poisto ei nyt ollut vaihtoehtona tässä ikävä kyllä.
Kylläpäs sitä palstasurffaillaan ;)
Riippuu taudinaiheuttajasta, antibiootista, sekä siitä kuinka kauan oot kuuria syöny ja paljonko lämpö on noussu