Mielipiteitä 50 shades of greystä?
Itse tykkäsin tosi paljon. Antaisin 9/10. Noloa, mutta itketti melkein siinä kun Christian vei Anan neitsyyden ja se oli niin kauniisti kuvattu. Tuli sellanen olo, että noin mäkin haluaisin menettää neitsyyteni :') (joo, toiveajattelua...) Tosin se viimeinen "kidutuskohtaus" oli itselle vähän liikaa, teki pahaa katsoa :(
Mitä te tykkäsitte?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 06:38"]Miksi 50 shades of gray on historian parhaiten myynyt kirja?
[/quote]
On vai? En tiennytkään ja en tiedä, ehkä kun seksi myy?
Ole lukenut kaikki 3 kirjaa. Tykkäsin paljon. On kyllä lukuisia seksikohtauksia kirjassa, mutta kun on miellettömän hyvä lukea ne kirjat, kun mies oikeasti rakastaa ja ja helvetin osaavasti rakastelee tätä Anaa. Olen. niin kateellinen . Tuleekohan elokuvasta jatko-osat. Pakko tulla.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 07:04"]Ole lukenut kaikki 3 kirjaa. Tykkäsin paljon. On kyllä lukuisia seksikohtauksia kirjassa, mutta kun on miellettömän hyvä lukea ne kirjat, kun mies oikeasti rakastaa ja ja helvetin osaavasti rakastelee tätä Anaa. Olen. niin kateellinen . Tuleekohan elokuvasta jatko-osat. Pakko tulla.
[/quote]
Tulee!:) ainakin toinen, kolmannesta en tiedä, jee!:)
Miksi 50 shades of gray on historian parhaiten myynyt kirja?