Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro jokin normaali teko, joka olisi jossain yhteydessä outo! Minä aloitan: jos veisin naapurille joulukukan, se olisi todella outoa

Vierailija
05.12.2021 |

En tunne naapureita sillä tavalla. Siitä tulisi todella kiusallinen ja outo tilanne. Sinänsähän joulukukan antaminen on ihan normaali teko.

Muita vastaavia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tämmöinen sosiaalinen rampa, joka tietää joulukukan viennin olevan ihan normaali teko (sanoo itse) mutta nyt miettii että olisiko silti OUTOA ja alkaisiko AHDISTAA ja mitä MUUT sanoisivat ja AJATTELISIVAT .... Miksi et vie sitä joulukukkaa ja sano: „Hei kun tässä naapureita ollaan, niin hyvää joulua teille tämän kukan myötä!“

Mikä siinä nyt on niin outoa?? Mikä sinua vaivaa??

Vierailija
2/4 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukukassa on se ongelma, että naapuri joutuu kiitollisuudenvelkaan, ja sitten pitääkin joka joulu ostaa joulukukat toisilleen. No eihän siinä välttämättä mitään pahaa, jos kiva naapuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sellaista normaalia tekoa olekaan, joka ei missään yhteydessä olisi outo.

Vierailija
4/4 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että avun tarjoaminen lastenvaunujen kanssa liikkuville on outoa, esim. kun tarjosin apua bussiin pääsemiksi vaunujen kanssa, sain vain vihasen mulkaisun. Voisi kuvitella, että kampeaminen jonkin ison esineen kanssa liikennevälineeseen olisi tilanne, jossa apu olisi ihan jees?