Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisitkö Michael Korsin laukkua?

Vierailija
07.03.2015 |

Onko nolo?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin ja olen harkinnut ostamistakin. Noloa on miettiä onko asia noloa.

Vierailija
2/15 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin, jos saisin halvalla jonkun kauniin. Ei ole nolo.
Mutta kertakaikkisen typerää rahantuhlausta; etenkin, kun kuulemman ovat huonolaatuisia. Ei tosin omaa kokemusta.

Miksi maksaa turhaan merkistä, kun kauniita saa esim Zarasta. Ei merkki oo mikään tae mistään.

Mutta jos siis esim. saat lahjaksi, niin totta kai voit pitää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:37"]

Onko nolo?

[/quote] Kuinka kasilaukku voi olla "nolo". Pitaisin jos se tayttaisi ne kriteerit jotka laukulleni asetan ja olisin tyytvainen ulkonakoon. Useimmat ns. merkkilaukut ovat liian isoja verrattuna omaan kokooni ja nayttaisin naurettavalta raahatessani yksion kokoista veskaa kyynarkoukussa. Kiinnitan siis huomiota laukun kaytettavyyteen en siihen kuka sen on valmistanut ja oma makuni on niin varma etten tarvitse mitaan ulkopuolista hyvaksyntaa valinnoilleni.

Vierailija
4/15 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nolo. Noloa on mainostaa jotain tuotemerkkiä ilman, että saa siitä korvauksen.

Vierailija
5/15 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Korsin laukku ja ei todellakaan ole huonolaatuista. Joululahjaksi ostin itselleni Stockmannilta, eikä kirpaissut hinta yhtään.

Vierailija
6/15 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovia ja jättiläismäinen tekokultakillutin. Juu ei kiitos.

Vierailija
7/15 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta en muutenkaan käytä käsilaukkuja!

Vierailija
8/15 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Korsia viimeksi hmm 4 vuotta sitten jenkeistä, kun Suomessa vasta lämmiteltiin. Sittemmin olen myynyt Korsit, koska koko juttu on taas mennyt ihan naurettavaks Suomessa. Ymmärrän että niistäkin tehään nykyisin feikkejä, mutta naurattaa kun kirppiksillä/huuto.netissä inistiin kuitin puuttumisesta ihan sikana :D Möin jo muutenkin hyvällä/edullisella hinnalla niitä paria laukkua... Laadukkaita ja kivoja laukkuja ne, mutta juna kyllä pahasti mennyt ainakin mun mielestä :)

Vierailija
9/15 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muovia vaan nahkaa. Ainakin mun saffiano nahkainen kors. Ja todella laadukas!

Vierailija
10/15 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toisella teinillä heiluu MK olalla, ei kiitos!

Vierailija
11/15 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi.

-mies-

Vierailija
12/15 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan ihana Michael Korsin laukku. 

Vierailija
13/15 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein yhtä nolo kun Freddyt.

Vierailija
14/15 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no enemmän MK:lla on nahkaisia laukkuja, mutta toki muovisiakin on, kuten käytännössä kaikilla merkeillä. LV:llä ehdottomasti eniten myydyin 'kangas' on canvas, joka on muovitettua kangasta. Ihan kivan kestävää ja sietää sadettakin, mutta silti :) Hermesillä ei taida olla muovia ainakaan laukuissa, mutta esimerkiksi Herbag on kangaslaukku, jossa muutamat osah nahkaa.

Vierailija
15/15 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin, jos laukku miellyttäisi mun silmää. Jos mä kehtaan pitää pissisfeikkimuovikammotuswtguessia, niin tuskin minkään muunkaan merkin kanssa tulee ongelmia. ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme