Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä puhdistusaine musta- ja valkopäiselle iholle? :)

Vierailija
07.03.2015 |

On tullut vaikka mitä kokeiltua, mutta mikään ei ole nenässä ja otsassa oleviin mustapäihin auttanut. Markettiputsareista on käyty läpi lähes kaikki, clearasilit, neutrogenat, niveat, Lumenet jne.

Nyt vuorostaan ajattelin kokeilla kalliimpia merkkejä, kuten biotherm, sensai, clarins tms. Ei kuitenkaan cliniqueta, minun naamalle aivan liian voimakkaita tuotteita.

Mitä suosittelette/olette itse kokeneet hyväksi? Ihoni on sekaiho, eli T-alueelta rasvoittuva ja muualta normaali. Muistakaa kertoa suosituksena perään myös ihonlaatunne ja herkkyys, etten sitten mene ostamaan todella kuivalle iholle tarkoitettua tai jotain rasvoittuvan himoputsaria.

Ainiin, vielä piti mainita että tykkään eniten puhdistusmaidoista ja emulsioista, en mistään hankaavista tai muovipalloilla kuorivista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:18"]Himalajansuolasaippua on myös kokeilemisen arvoinen, sitä saa prismasta.
[/quote]

Tajusin muuten, että minulla on tuota jossain palanen, kirveli aivan kauheasti niin lopetin käytön :D Pitääpä koittaa uudelleen, jospa siihen karastuisi!

Vierailija
2/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen ensin urtekramin aloe vera saippualla meikit pois ja sitten vielä himalajansuolasaippualla näppylä kohdat eli nenä ja leuka ja sitten laitan meine base suolaa liotettuna veteen kasvoille ja jätän yöksi. Lisäksi käytän silmänympärys voidetta. Aamulla kevyt vesihuuhtelu kasvoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carlsonilla muuten oli tarjouksessa Clarinsin puhdistusmaito normaali- ja sekaiholle, mitäs tuumaatte siitä?

Ja vielä, koetteko puhdistusaineen, kasvoveden vai rasvan tärkeimmäksi, toisinsanoen mihin kannattaisi eniten panostaa?

Vierailija
4/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans T-alue rasvoittuva, muuten kuiva, ja musta- ja valkopäitä tulee. Nyt olen löytänyt apteekista saatavan Vichy-tuotesarjan. Käytän niistä aika vahvaa pesugeeliä (vihreä), mutta erittäin tärkeäksi olen huomannut sen jälkeen kosteutuksen. Eli mulla on samaa sarjaa kosteusseerumi ja voide, joita laitan yöksi. Päivällä käytän Lumenen rasvatonta geelimäistä kosteusvoidetta (Arctic Aqua). 
Kasvovetenä myös Lumenen vesi.

Vierailija
6/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasaippua, kuorintaliina ja suolanaamiot. Näillä lähtee mustapäät.

Vierailija
7/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urtekramin aloe vera palasaippua, saa prismasta alle 2€. Ihoni kuulostaa samalta kuin sinun ennen kuin aloin käyttämään meine base suolaa ihonkosteutuksessa. Nykyään kasvoissa ei ole rasvaisia tai kuivia kohtia muulloin kuin alkutalvesta voi poskipäät hetkellisesti kuivua.

Vierailija
8/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:20"]Mulla kans T-alue rasvoittuva, muuten kuiva, ja musta- ja valkopäitä tulee. Nyt olen löytänyt apteekista saatavan Vichy-tuotesarjan. Käytän niistä aika vahvaa pesugeeliä (vihreä), mutta erittäin tärkeäksi olen huomannut sen jälkeen kosteutuksen. Eli mulla on samaa sarjaa kosteusseerumi ja voide, joita laitan yöksi. Päivällä käytän Lumenen rasvatonta geelimäistä kosteusvoidetta (Arctic Aqua). 
Kasvovetenä myös Lumenen vesi.
[/quote]

Olen varmaankin kokeillut samaa vichyä kuin sinulla on, sellainen pumppupullo? Sai ihoni todella kireäksi ja aivan kuin jälkeenpäin olisi rasvoittunut entistä nopeammin :/ Sen sarjan rasvoja sn tosin ole kokeillut

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:34"]Mustasaippua, kuorintaliina ja suolanaamiot. Näillä lähtee mustapäät.
[/quote]

Kiitos, mustasaippuasta olenkin kuullut kehuja ja on halpaa :) Pitääkin sitä muistaa jostain metsästää!
Mitä nuo suolanaamiot ovat?

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:36"]Urtekramin aloe vera palasaippua, saa prismasta alle 2€. Ihoni kuulostaa samalta kuin sinun ennen kuin aloin käyttämään meine base suolaa ihonkosteutuksessa. Nykyään kasvoissa ei ole rasvaisia tai kuivia kohtia muulloin kuin alkutalvesta voi poskipäät hetkellisesti kuivua.
[/quote]

Käytän tuota saippuaa hiusten ja vartalon pesuun, samalla yleensä naaman huuhtaisen hiusten kanssa. Ei valitettavasti ole ihmeitä tehnyt :(

Täyttyypäs googlata tuo meine base-suola, en ole koskaan kuullutkaan!

Vierailija
9/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietenkin lainaukset meni sekaisin puhelimella :D

Vierailija
10/10 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himalajansuolasaippua on myös kokeilemisen arvoinen, sitä saa prismasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän