Kuinka moni teistä käyttää kotona verkka-asua oloasuna?
Oletko koskaan kotona verkkareissa? Tykkäätkö pukeutua pehmeään verkkatakkin ja -housuihin silloin kun saa vain olla eikä ole väljä miltä näyttää? Entä vapaa-ajalla ulkoillessa?
Kommentit (20)
En omista verkkapukuja. Nuorempana niitä tuli käytettyä ihan tarpeeksi urheillessa kuten muitakin seuravaatteita, eikä sikäli kiinnosta pukeutua niihin kotona ja niin moni muu vaatekappale tuntuu paremmalta päällä.
Pehmeä verkkatakki on mukava vetäistä päälle kotiasuksi kun esimerkiksi illalla suihkun päälle ei enää viitsi pukea muuta eikä täälä tarkene paljain käsivarsin kun taloyhtiö on pihi lämmityksestä. Ja ulkoillessa se on vakioasu kesällä ja välillä muulloinkin ulkoiluvaatteiden alla.
Kun tulen kotiin niin ensimmäisenä lähtee farkut jalasta. Olen aina kalsarisilleen tai sitten collegehousuissa. Paita on sama mikä on aamulla vedetty päälle.
Verkkatakissa on mukava ominaisuus korkea kaulus jonka voi nostaa pystyyn jos vilustaa. Se on myös ulkona ihanan lämmin, ei tarvitse edes kaulaliinaa kun vetää siihen tuulitakin kauluksen päälle. Ja liukas pinta hylkii likaa ja pölyä mutta sisäpuoli on ihoa vasten ihanan pehmeä:-)
Jos tarkoitat verkka-asulla ihan sitä perinteistä melko joustamatonta verkka-asua niin ei, mutta tykkään käyttää collegehousuja ja -paitaa plus villatakki vielä päälle. Collegepöksyt on vielä joustavammat ja ei niin hiostavat kuin verkkarit.
Collegehousut ja pitkähihainen trikoopaita tai t-paita. Kesällä löysät shortsit ja toppi
Verkkarit ja verkkatakki on juuri sopivan rento ja käytännöllinen kotiasu.
Siis mikäänhän ei ole niin seksikästä naisella kuin harmaat löysät collegehousut jotka kiristyvät mukavasti pebasta ja kireänpuoleinen t-paita ilman rintsikoita...siinä oli aikoinaan vaikea pitää näppinsä erossa kun eräs exä oli kotona aina noin ;Q____
Verkkapuvut ei ole kovin mukavat päällä, koska ne on aika sähköiseiä.
Tykkään kyllä pukeutua pehmeisiin vaatteisiin vapaalla, joten mulla on aika pajon puuvilla- ja villaneuletta, ja myös collegekankaisia vaatteita. Ne ei sähköisty, eikä myöskään hiosta, kuten vaikka fleece tekee, jos ei ole jotain aluskondomia sen alla...
Halvat verkkapuvut ovat sähköisiä. Minulla on sellaisia muutaman kympin Raiskin ja Adidaksen verkkapukuja jotka ei ole collegea sähköisempiä. Kerran ostin Robbarista jotkus kympin housut ja ne oli ihan kamalaa sähisevää keinokuitua.
Puuvillapaita ja pitkikset. Kotona olen aina kotivaatteissa. En koskaan niillä vaatteilla, joita pidän kodin ulkopuolella. En halua esim. löhötä sohvalla housuissa, joilla olen ollut ulkona niissä kuitenkin aina jotain ulkoa tullutta mm. siitepölyjä, maantiepölyjä jne.
Halpa-Hallista ostin A-mallisen hihattoman sammarimekon, on napit ja taskut ja ulottuu puolireiteen. Tosi kiva päällä. Villasukat vielä jalassa. Silloin kun tämä on pesussa, käytän collegehousuja ja paitaa.
Heti kun kotiudun vaihdan päälle collegehousut. Joku paita ja sitten huppari, jos on tulee vilu. En osaa olla kotona samoissa vaatteissa kuin ihmisten ilmoilla.
Käytän haaremihousuja ja toppia kotona ollessani. :)