Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi seksissä pitää olla tunnetta mukana?

Vierailija
04.12.2021 |

Lähes aina naisten vastauksissa hyvän seksin suhteen mainitaan heti kärkeen, että seksi vaatii oikeanlaista tunnetta sitä vastapuolta kohtaan? Miksi tämä asia on niin tärkeä lähes kaikille naisille? Miksi seksiä ei voi nähdä seksinä siinä missä vaikkapa maukkaan ruuan syömistä ilman että sitä ruoka-annosta kohtaan tarvitsee kokea sen suurempia tunteita?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa itse pitää kikkeli kovana kun ei huvita, mutta vaimo haluaa ratsastaa raivokkaasti. Kyllä multa ainakin löytyy ymmärrystä naisille. Jos et mikään nakkikikkeli ole, niin kyllä sen paneminen naisen sisällä tuntuu eikä ole vain yksipuolinen toimenpide!

Vierailija
2/17 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi voi kaiketi olla naiselle ihan yhtä hyvää ilman "tunnetta". Tai kai siinä jotain tunnetta aina on, ainakin kiihkoa ja halua jos ei muuta.

Seksikemiat eivät aina liity rakastumiseen, kaksi ihmistä voi muutenkin harrastaa taivaallista seksiä ilman rakkauden tunnettakin. Nuo on yksilöllisiä juttuja eikä voi yleistää että kaikki naiset. Se on ehkä enemmän ikivanha tabu että naiset nauttivat tai voivat nauttia irtoseksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kolmekymppisenä miehenä sanon, että itselleni, niin itsetyydytyksessä kuin parin kanssa touhuttaessa, jos sellainen olisi, tunteet ovat kaikkein tärkeimmät. Laukeaminen on vain sotkuinen rituaali ja suurin nautinto tulee sitä edeltävistä puuhista.

Vierailija
4/17 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kysymys.  Ilmeisesti miehet pystyvät, ja ei ilmeisesti. vaan pystyvät panemaan  ketä vaan (huom. pano ja rakastelu, jos joku huomaa eron)

naisistakin joku taatusti, mutta harvempi.

Minä olen joukossa nainen, joka en voi oikeasti ellen ole suhteessa, rakasta.

Olen yrittänyt kyllä joskus olla jonkun kanssa. mutta ei siis mitään...

Semmosta.

Vierailija
5/17 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun miehellä on +20 senttinen kalu

Vierailija
6/17 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tyytyä seksiin seksinä ilman mitään tunnetta? Ei se ole vaivan arvoista.

Oletko ap kokenut koskaan hyvää, siis oikeasti hyvää tai peräti loistavaa seksiä?

Vierailija
7/17 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä aina "syytetään" siitä, että pystyy harrastamaan seksiä ilman tunteita. Miehenä uskaltaisin olla asiasta hieman eri mieltä. Vihakin on tunne, samoin kuin ihastuminen, rakastuminen, rakastaminen tai vaikka pelkkä himo. Ei se veri virtaa sinne alapäähän ilman jotain tunnetta.

Eri asia kokonaan on se, että vaatiiko naisen halukkuus tunteen siitä, että hommasta seuraa jotain pitkäaikaisempaa.

Omassa parisuhteessa on joskus törmätty semmoisiin epäkohtiin, että;

1) parinvaihto/kolmen kimppa ei onnistu, koska seksissä pitää olla tunnetta mukana

mutta silti;

2) kumppani loukkaantuu, jos minä saan ennen häntä enkä jaksa/kykene hoitamaan hänelle orgasmia

ja

3) kumppani kiihottuu silmin nähden enemmän (ja saa orgasmin helpommin) jos "pakotan" hänet ottamaan kontallaan suihin samalla kun hoidan häntä realistisella dildolla, tai kun sidon hänen silmänsä ettei hän näe kuka häntä hoitelee.

Kohdan 2 perusteella se tarvittava tunne on orgasmi, ja kohdan kolme perusteella ei ole väliä kuka sen orgasmin hoitaa, mutta kohdassa yksi se ei tunnu riittävän. Naiset vaan on niin monimutkaisia😂😂

Vierailija
8/17 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä seksiin seksinä ilman mitään tunnetta? Ei se ole vaivan arvoista.

Oletko ap kokenut koskaan hyvää, siis oikeasti hyvää tai peräti loistavaa seksiä?

Parhaat seksikyydit on tullu yhden illan jutuista, jossa nainen on ollut villinä, imenyt antaumuksella kullia ja saattanut todeta joskus, että haluaisinko panna molempiin reikiin? Ai että, niissä on ollut sitä jotain. Eikä sitten mitään puhelinnumeroiden vaihtoja tai vastaavia, vaan seksi on vedetty seksinä.

Siksi kysyinkin aloituksessa asiaa, koska minusta nuo on parhaita seksimuistoja, mutta vastaavat naiset ovat harvemmassa. Parisuhteessa en koskaan ole kokenut alkuhuuman jälkeen mitään hyvään seksiin liittyvää. Päinvastoin, usein ei edes seiso, jos ei ajattele aktin aikana jotain vanhaa yhden illan juttua tms. Yhden illan jutuissa on aina se uusi huuma, eikä niihin pääse kyllästymään.

Ap

Vierailija
9/17 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on varmaan lisääntymisbiologia taustalla, nainen kun voi tulla seksistä raskaaksi eikä lapselle kenen tahansa geenejä halua. ( Ehkäisy taas ei aivoissa asti niin paljoa vaikuta että naisen luontainen valikoivuus vähenisi.)

Vierailija
10/17 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Koitapa itse pitää kikkeli kovana kun ei huvita, mutta vaimo haluaa ratsastaa raivokkaasti. Kyllä multa ainakin löytyy ymmärrystä naisille. Jos et mikään nakkikikkeli ole, niin kyllä sen paneminen naisen sisällä tuntuu eikä ole vain yksipuolinen toimenpide!

Jos sulla on psykologiaan liittyvä erektio-ongelma, niin se ei tarkoita sitä, että muillakin miehillä olisi. Veikkaan, että olet myös niitä, jotka sanoo, että kumin kanssa ei seiso ym.

Vierailija
11/17 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. En ehkä itsekään tunne sitä mekanismia tuon taustalla aivan täysin, mutta mullekin seksi johon kuuluu tunteita on aivan eri planeetalta kuin seksi ilman tunteita.

Mulle seksi ilman tunteita on yleensä pelkkää hydrauliikkaa. Vaikka _haluaisin_ haluta ja kiihottua läpikotaisin, en yleensä onnistu siinä jos kyseessä on pelkkä mekaaninen suoritus. Eikä tuohon auta vaikka mies olisi ulkoisesti kuinka kuuma tai tekisi mitä temppuja tahansa. Seksi ilman tunteita ja se pelkkä fyysinen toiminta kiihottaa mua suunnilleen yhtä paljon kuin se että joku ventovieras istuu viereen ruuhkabussissa. Fyysinen kosketus siinäkin on, mutta ei se riitä herättämään mitään seksuaalista värinää ja aitoa halua. Ainoastaan pari kertaa olen törmännyt mieheen jonka kanssa seksuaalista kemiaa on tuntunut olevan ilmassa sen verran, että olisin voinut hypätä sänkyyn pelkän fyysisen seksin vuoksi. Molemmilla kerroilla sekin jäi eri syistä toteutumatta.

Hyvä parisuhdeseksi sen sijaan taas... voi luoja. Mikään ei ole parempaa eikä tarjoa mulle suurempaa nautintoa. Halut syttyy kuin itsestään kun saa olla lähellä rakastamaansa miestä johon luottaa, ja voi unohtaa ulkomaailman ja unohtaa kaiken tietoisen toiminnan ja suorittamisen ja vaan heittäytyä nauttimaan. Kumpikin ehkä tietää jo vähän mistä toinen syttyy, ja haluaa aidosti tuottaa toiselle niin paljon nautintoa kuin suinkin. Mua myös kiihottaa aivan suunnattomasti se kun saan olla toisen oma, henkisesti ja fyysisesti. Ettei kellään muulla ole asiaa mun iholle kuin sillä yhdellä miehellä, joka on mulle rakas ja tärkeä. Jo pelkästään suudelmissa ja kosketuksissa on tunteiden myötä ihan erilainen lataus, joka saa koko vartalon ja mielen niin täysillä kuumaksi ja kiimaiseksi ettei tosikaan. En ole ikinä tuntenut niin vahvaa seksuaalista halua kuin parisuhdeseksissä. Se voi olla tilanteesta riippuen sensuellia, eroottista, viipyilevää, hellää, herkkää rakastelua tai rajua p**emista. Siinä on myös henkisesti paljon enemmän auki, läsnä ja haavoittuvainenkin, mutta jos olo on turvallinen ja se toinen on siinä mukana ihan samalla mitalla, niin se voi viedä ihan huikeisiin sfääreihin henkisesti ja fyysisesti. Silloin ei ole mielessä mikään muu kuin epätoivoa hipova pakottava tarve saada mies iholle ja sisään, kaikilla mahdollisilla eri tavoilla, ja halu antautua sille toiselle ihan kokonaan. Orgasmit on silloin niin tajunnanräjäyttäviä ettei sieluun eikä vartaloon jää yhtäkään sopukkaa jossa ne ei tuntuisi. Ja sitten jos saa orkun jälkeen jäädä sen rakastamansa miehen syliin keräilemään itseään ja ehkä nukahtaakin siihen.. se täydentää koko paketin, ja saa niin onnellisen ja tyydytetyn olon ettei mikään satunnaispano korvaa sitä ikinä.

Hyvä parisuhdeseksi kaikkine tunneskaaloineen on mulle niin paljon enemmän kuin pelkkää seksiä, ja tuottaa niin moninkertaisesti enemmän nautintoa niin monella eri tasolla kuin pelkkä seksi ilman tunteita, ettei se pelkkä seksi oikein houkuttele. Pelkkä seksi on parhaassakin tapauksessa korkeintaan eiliseltä jäänyt, eltaantunut juustohamppari verrattuna hyvällä viinillä varustettuun kynttiläillalliseen lempiravintolassa. Täyttää ehkä juuri ja juuri vatsan, mutta jättää kylmäksi ja pahan maun suuhun. Näin mulla; en epäile enkä väheksy naisia jotka kykenevät nauttimaan myös seksistä ilman tunteita. Olen heille vähän kateellinenkin; sinkkuna tuntuu että elämä voisi olla joskus aika paljon helpompaa ja mukavampaa jos ei tarvitsisi kärvistellä puutteessa. Mutta näillä mennään.

Vierailija
12/17 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat seksikyydit on tullu yhden illan jutuista, jossa nainen on ollut villinä, imenyt antaumuksella kullia ja saattanut todeta joskus, että haluaisinko panna molempiin reikiin? Ai että, niissä on ollut sitä jotain. Eikä sitten mitään puhelinnumeroiden vaihtoja tai vastaavia, vaan seksi on vedetty seksinä.

Siksi kysyinkin aloituksessa asiaa, koska minusta nuo on parhaita seksimuistoja, mutta vastaavat naiset ovat harvemmassa. Parisuhteessa en koskaan ole kokenut alkuhuuman jälkeen mitään hyvään seksiin liittyvää. Päinvastoin, usein ei edes seiso, jos ei ajattele aktin aikana jotain vanhaa yhden illan juttua tms. Yhden illan jutuissa on aina se uusi huuma, eikä niihin pääse kyllästymään.

Ap

Niin olemme erilaisia, mutta kyllä mä jotenkin ymmärrän mitä tarkoitat.

Itse viilliinnyn kunnolla vasta kun tutustun sen verran että voin luottaa toiseen. Seksi muuttuu paljon paremmaksi ja kokemukset syvenee sitä mukaa kun opin tuntemaan toisen mieltymyksiä ja haluja.

Enkä puhu tässä parisuhteesta, rakkaudesta tai edes ihastumisesta, tunne kai se on himokin. Mä vaan kohdistan sen mieluummin yhteen ihmiseen pidemmäksi aikaa.

Vierailija
13/17 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi voi tuntua fyysisesti hyvälle ilman tunteitakin, mutta tunteiden kanssa se tuntuu sekä fyysisesti että psyykkisesti hyvälle, eli silloin se on täydellistä.

N41

Vierailija
14/17 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. En ehkä itsekään tunne sitä mekanismia tuon taustalla aivan täysin, mutta mullekin seksi johon kuuluu tunteita on aivan eri planeetalta kuin seksi ilman tunteita.

Mulle seksi ilman tunteita on yleensä pelkkää hydrauliikkaa. Vaikka _haluaisin_ haluta ja kiihottua läpikotaisin, en yleensä onnistu siinä jos kyseessä on pelkkä mekaaninen suoritus. Eikä tuohon auta vaikka mies olisi ulkoisesti kuinka kuuma tai tekisi mitä temppuja tahansa. Seksi ilman tunteita ja se pelkkä fyysinen toiminta kiihottaa mua suunnilleen yhtä paljon kuin se että joku ventovieras istuu viereen ruuhkabussissa. Fyysinen kosketus siinäkin on, mutta ei se riitä herättämään mitään seksuaalista värinää ja aitoa halua. Ainoastaan pari kertaa olen törmännyt mieheen jonka kanssa seksuaalista kemiaa on tuntunut olevan ilmassa sen verran, että olisin voinut hypätä sänkyyn pelkän fyysisen seksin vuoksi. Molemmilla kerroilla sekin jäi eri syistä toteutumatta.

Hyvä parisuhdeseksi sen sijaan taas... voi luoja. Mikään ei ole parempaa eikä tarjoa mulle suurempaa nautintoa. Halut syttyy kuin itsestään kun saa olla lähellä rakastamaansa miestä johon luottaa, ja voi unohtaa ulkomaailman ja unohtaa kaiken tietoisen toiminnan ja suorittamisen ja vaan heittäytyä nauttimaan. Kumpikin ehkä tietää jo vähän mistä toinen syttyy, ja haluaa aidosti tuottaa toiselle niin paljon nautintoa kuin suinkin. Mua myös kiihottaa aivan suunnattomasti se kun saan olla toisen oma, henkisesti ja fyysisesti. Ettei kellään muulla ole asiaa mun iholle kuin sillä yhdellä miehellä, joka on mulle rakas ja tärkeä. Jo pelkästään suudelmissa ja kosketuksissa on tunteiden myötä ihan erilainen lataus, joka saa koko vartalon ja mielen niin täysillä kuumaksi ja kiimaiseksi ettei tosikaan. En ole ikinä tuntenut niin vahvaa seksuaalista halua kuin parisuhdeseksissä. Se voi olla tilanteesta riippuen sensuellia, eroottista, viipyilevää, hellää, herkkää rakastelua tai rajua p**emista. Siinä on myös henkisesti paljon enemmän auki, läsnä ja haavoittuvainenkin, mutta jos olo on turvallinen ja se toinen on siinä mukana ihan samalla mitalla, niin se voi viedä ihan huikeisiin sfääreihin henkisesti ja fyysisesti. Silloin ei ole mielessä mikään muu kuin epätoivoa hipova pakottava tarve saada mies iholle ja sisään, kaikilla mahdollisilla eri tavoilla, ja halu antautua sille toiselle ihan kokonaan. Orgasmit on silloin niin tajunnanräjäyttäviä ettei sieluun eikä vartaloon jää yhtäkään sopukkaa jossa ne ei tuntuisi. Ja sitten jos saa orkun jälkeen jäädä sen rakastamansa miehen syliin keräilemään itseään ja ehkä nukahtaakin siihen.. se täydentää koko paketin, ja saa niin onnellisen ja tyydytetyn olon ettei mikään satunnaispano korvaa sitä ikinä.

Hyvä parisuhdeseksi kaikkine tunneskaaloineen on mulle niin paljon enemmän kuin pelkkää seksiä, ja tuottaa niin moninkertaisesti enemmän nautintoa niin monella eri tasolla kuin pelkkä seksi ilman tunteita, ettei se pelkkä seksi oikein houkuttele. Pelkkä seksi on parhaassakin tapauksessa korkeintaan eiliseltä jäänyt, eltaantunut juustohamppari verrattuna hyvällä viinillä varustettuun kynttiläillalliseen lempiravintolassa. Täyttää ehkä juuri ja juuri vatsan, mutta jättää kylmäksi ja pahan maun suuhun. Näin mulla; en epäile enkä väheksy naisia jotka kykenevät nauttimaan myös seksistä ilman tunteita. Olen heille vähän kateellinenkin; sinkkuna tuntuu että elämä voisi olla joskus aika paljon helpompaa ja mukavampaa jos ei tarvitsisi kärvistellä puutteessa. Mutta näillä mennään.

Kyllä minä miehenä allekirjoitan tuon täysin. Joskus haaveilin fantasioissani vieraasta naisesta, mutta sitten tilaisuuden ollessa mahdollinen ja ollessani vieraan kauniin naisen vieressä, en tuntenut heissä muuta kuin kauniit kuoret. Heidän henkinen puolensa tuntui tyhjältä, kun ei ollut mitään henkistä yhteenkuuluvuutta ja henkistä himoa. Jäi syrjähypyt tekemättä. Jokusen kerran tähän ajauduin, ennen kuin ymmärsin, että rakkaus vaimoon on niin suuri ja että vaimoni täytti täysin minun henkisen ja fyysisen tarpeeni.  Itselleni oli yllätys henkisen puolen vanha oleminen ja tärkeys. Hyvässä tajunnanräjäyttävässä rakastelussa henkinen puoli taitaa olla vielä suurempi kuin fyysinen puoli. Edellä hyvin kuvattuna. 

Vierailija
15/17 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vertaat ruoka-annoksiin niin:

Jos sinulla on nälkä, syö kylmää maksalaatikkoa. Kyllä se nälkä lähtee. Vai haluatko ehkä sittenkin jotain parempiaa?

Voihan seksiäkin harrastaa ilman tunteita mekaanisena jyystönä, mutta entä jos haluaakin jotain parempaa?

Vierailija
16/17 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies pystyy panemaan melkein mitä vain. Monelle miehelle riittää että pääsee minuutiksi lykkimään ja se oli siinä. Ja ovat erittäin tyytyväisiä ja osa vielä pitää itseään kovana panomiehenä.

Oma vaimoni on sellainen jolle on tunne erittäin tärkeä eikä voisi kuvitella harrastavansa yhden yön suhteita tuntemattomien kanssa. Niinpä hänellä ei ole minkään sortin kiinnostusta kimppa tai parinvaihtohommiin.

Mutta eiköhän useimmaille riitä tulinen salamaihastuminen tunteeksi hyvään seksiin. Sellaisia vaan tulee vastaan aika harvoin.

Vierailija
17/17 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vertaat ruoka-annoksiin niin:

Jos sinulla on nälkä, syö kylmää maksalaatikkoa. Kyllä se nälkä lähtee. Vai haluatko ehkä sittenkin jotain parempiaa?

Voihan seksiäkin harrastaa ilman tunteita mekaanisena jyystönä, mutta entä jos haluaakin jotain parempaa?

Mekaaninen jyystö onnistuukin miehelle. Eli saa sen orgasmin. Naiselle ei, eihän naiset saa kuin harvoin edes suhteissa sillä panolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan