Mikä on teistä paras joululahja?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
pipari
toivottavasti saat piparkakkutalon jouluna :)
Mitä milloinkin satun tarvitsemaan. Nykyisin vain harvemmin mikään lahja tulee tositarpeeseen. Elämäni parhaat joululahjat ovat olleet lapsena saamani flipperi ja sähköautorata.
Hankala sanoa, kun en ole pahemmin lahjoja saanut kuin rahaa vanhemmiltani. Itse olen ostanut mieluiset lahjat itselle.
Jos en itse osaisi neuloa villasukkia niin niitä toivoisin. Ovat tosi kalliita myyjäisissä. Muuten en osaa sanoa mitään lahjaa. Kirjoja en lue. Vaatteita ja koruja en tarvi. Kaiken ostan mitä haluan ja vähään olen tyytyväinen etten oikein ostele mitään itselleni.
Se, ettei mun tartte tehdä mitään joulun eteen. Kuuskytvuotisen elämäni ekan kerran menemme ravintolapäivälliselle jouluaattona.
Nykyisin pidän eniten syötävistä tai juotavista lahjoista tai kukista. Olen piintynyt omiin herkkuihin ja on kiva, jos saa jotain poikkeavaa. Ruoat ja kukat myös ilahduttavat aikansa ja häviävät sitten. Raha tai lahjakortti on kaikkein tylsin, kun itse tienaan yli oman tarpeen, eikä rahalla ole siis merkitystä.
Yleisesti? Vai minulle? Minulle paras olisi kirja. Ja mieluiten mangaa. Yleisesti lahjakortti.
onnellisuus, levollisuus, lämmin mieli.
Kivuttoman päivän edes jouluaattona.
Vaatteita.
Ostin ihania kotoisia puisia riippuvia joulukoristeita lahjaksi ja itsellenikin kelpaisi sellainen. Otan yhden jos jää yli. Jollain 1-2 eurollakin saa kivoja lahjoja.
Itselleni ostin lahjaksi kurpitsan muotoisen valkoisen keraamisen purkin, kun en ole ostanut kotiin todella pitkään aikaan koristeita. Ostin myös tonttukoristeen.
Toivomukseni on ollut jo useamman vuoden, etten halua mitään lahjaa jouluna. Vuodenajasta riippumatta haluan lahjan silloin kun sen tarve ilmenee. Haluan itse vaikuttaa lahjaani, ettei keräänny tarpeetonta tavaraa. 🥰
Seksi mieheni kanssa, se on niin harvinaista, että pelastaisi joulun.
Tyttöystävä. Ainiin! Melkein unohdin. Mies ei saa toivoa läheisyyttä ja rakkautta. Joulukonvehteja siis…
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä. Ainiin! Melkein unohdin. Mies ei saa toivoa läheisyyttä ja rakkautta. Joulukonvehteja siis…
Samoin. -nuori mies
Paras joululahja olisi jos ei tulisi mitään krääsää lahjaksi eikä myöskään konvehtirasioita. Itse asiassa en pahastuisi lainkaan, jos ei tulisi yhtään lahjaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies saisi toivoa läheisyyttä ja rakkautta? 😮
pipari