Olen kerran saanut sakkoja huumeista...
Ja samalla aiheutin aikamoisen hulabaloon poliisissa, koska he luulivat että olin isommankin luokan kiho. Tämä siis muutama vuosi sitten. Tarkistutin huvikseni omat tietoni heidän rekistereistä ja siellähän ne saman merkinnät olivat. Tuolloin minä ajauduin huumeiden pariin erittäin voimakkaan stressin takia, joskin lopulta minä en päätynyt tekemään muuta kuin kokeilemaan ekstaasia ja keittämään pari kupillista kannabis teetä(joiden vaikutus jäi aika laimeaksi, koska en oikein osannut sitä valmistaa). Oletan että koska minut roudattiin tuolloin jopa yli sadan kilometrin päähän kuulusteluihin niin minä olen taatusti jäänyt rekistereihin ties minne interpoleihin ja tulliin omiinkin paikkoihin. Olen miettinyt miten selittäisin tapahtuneen itselleni, mutta lopulta minä mietin että mitä jos vain jatkaisin huvikseni huumekokeiluja. Vaikka Lsd:tä tai sieniä. Tai jotain muuta. Eihän sillä enää ole mitään merkitystä välttelenkö niitä vai en. Oikeastaan en ole koskaan ollut kiinnostunut päihteistä, mutta tämä koko insidenssi sai minun mieleni pyörimään niiden ympärillä. Onko kenelläkään muulla tuomitseminen lähinnä löyhentänyt suhtautumista joko huumeisiin tai johonkin muuhun asiaan? Ylinopeus sakot ainakin on monille peruskauraa.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:59"]
No eihän käytöstä nyt normaalisti edes jää kiinni, joten mitä ihmettä sitten teit jos poliisin haaviin jouduit?
[/quote]
Ostin ulkomailta ja se jäi tulliin. Ongelma tuli siinä kohtaa kun kuulin huhun että henkilö, jolta olin alunperin hankkinut erästä h-tavaraa, olikin lähtenyt livohkaan eikä lähettänytkään mitään, joten päädyin tilamaan toiselta. Lopulta kummatkin tulivat samaan aikaan eri paikoista ja jäivät tulliin, mikä näytti isommalta tilaukselta kuin oli oikeasti ollutkaan. Koko tapahtuma periaatteessa on naurettavan pieni, mutta tullin reagointi sai sen näyttämään maailman lopusta seuraavalta.
No eihän käytöstä nyt normaalisti edes jää kiinni, joten mitä ihmettä sitten teit jos poliisin haaviin jouduit?