Miksi Mike Monroe aina valitsee miehen jatkoon?
Onko kukaan muu nainen menestynyt Miken joukkueessa kuin Saara Aalto?
Kommentit (28)
Miehet suosii miehiä tai sitten kauniita naisia jos ei ole miestä kenestä valita. Naisetkin suosii miehiä että pääsisivät miesten suosioon ja piireihin. Näin se vaan menee.
Olen myös tässä useamman kauden aikana huomannut, että Monroe jossain määrin suosii miehiä. Kahdesta naisesta taas yleensä valitsee kauniimman ja laihemman..
Höpöhöpö. Ihme tulkintoja teette! Björnin mäkin olisin valinnut.
Ei Johanna mikään mustasukkainen ole. Ja mitä Michaeliin tulee - on yhteyksissä kaikkiin aikaisempien vuosien tiimiläisiinsä, jopa naisiin. Ääni ratkaisee, kenet valitsee jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 06:04"]Ei Johanna mikään mustasukkainen ole. Ja mitä Michaeliin tulee - on yhteyksissä kaikkiin aikaisempien vuosien tiimiläisiinsä, jopa naisiin. Ääni ratkaisee, kenet valitsee jatkoon.
[/quote] Eipäs kun sydän!
Kyllähän Björn hyvin lauloi ja Michael ehkä ajatteli että voi auttaa häntä pääsemään eroon siitä esiintymisjännityksestä ja etenemään urallaan.
Sara oli myös oikein hyvä kaikin puolin mutta pärjää varmaan loistavasti myös ilman tätä kilpailua.
Samaa olen ihmetellyt tässä vuosien aikana. Jättää hyvät ja karismaattisemmat tyypit valitsematta...
Minusta Michael valitsee aina mieluummin miehen, Airistola&Aalto poikkeukset. On niin monta kertaa harmittanut kun aivan superhyvät naiset hävinneet keskinkertaisille miehille. Ja tuo eilinen valinta oli suorastaan farssi, Sara oli sata kertaa varmempi ja parempi kuin hermostuneen oloinen Björn.
Minä ihmettelen, miten naiset uskaltavat mennä Michaelin tiimiin, kun ura siellä loppuu lyhyeen.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:07"]
siru airistola? Ja tiia erämeri samana vuonna pääsi aika pitkälle
[/quote]
Eikö Tiia Erämeri ollut kaappaus Elan joukkueesta?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:07"]
[/quote]
Eikö Tiia Erämeri ollut kaappaus Elan joukkueesta?
[/quote]
Juu, mutta tiia oli se viimeinen tipahtanut maikkelin joukkueesta ennen finaalia eli pitkälle mentiin sielläkin.
Vaimo kuulemma häärää taustalla...
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:10"]Vaimo kuulemma häärää taustalla...
[/quote]
Antaako korvanappiin ohjeita? :)
No tämä viiminen valinta ainakin mun mielestä meni oikein. vaikka miehen valitsikin.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:13"]No tämä viiminen valinta ainakin mun mielestä meni oikein. vaikka miehen valitsikin.
[/quote]
Vaikka oli selkeästi huonompi?
Saralla on uniikki ääni, vituttaa kun ei ottanut sitä vaan ton idiootti-aspergerin.
Silloin ihmettelin, kun pudotti aikansa Kristan...
Toi mies oli parempi.